sobota 23. dubna 2016

YouTube

Ahoj všichni, dnes bych tady měl pro Vás jen takovou, snad, rychlo zprávu.

 Už dost dlouho jsem přemýšlel nad jednou věcí. A to takovou, že si založím svůj YouTube kanál a začnu natáčet. Než jsem se k tomu dokopal a hlavně odhodlal... tak to trvalo asi rok. Vždycky jsem si pročítal komentáře známých youtuberů. Většinou to byl samý hejt. A tím jak jsem starší mi začalo docházet , že ta sláva není zas tak super, jak jsem si vždycky myslel.  Asi proto jsem se tak dlouho odhodlával.

 Ale nakonec jsem se odhodlal a spontánně jedno video vydal. O týden později jsem šel na jedno setkání a tam jsem také vlogoval. Opět jsem ho vydal. A až pak jsem si uvědomil, že vlastně natáčím na youtube. Že dělám to co jsem si rok přál.

 Ještě bych Vám chtěl osvětlit mojí vizi celého kanálu. Chci ho vést v takovém doplňkovém duchu k blogu. Vlogy, LookBooky a Hauly. To na mém kanále budete moci najít v budoucnu. Ovšem v pánském, streetstyle fashion stylu, to je jasný. Zatím jsou tam tři videa, vlogy z různých akcí. Myslím si, že to bude jak pro mě, ale tak i právě a hlavně pro Vás lepší, že Vám budu moc ukázat co jsem dělal nebo co jsem si koupil. Budete mít možnost strávit semnou celý den. Přece jen na fotkách člověk nevidí úplně ten střih atd. nebo si úplně nepředstaví situaci popsanou v článku. Také jsem zjistil, že videa na blogu jsou ve strašný kvalitě a to natáčím ve FullHD rozlišení a ukládám také ve FullHD.  To je taky jeden z důvodu proč jsem ten kanál vytvořil. Ze začátku ve videích mluvit nechci, neumím to, ale intenzivně na tom pracuji.

 Myslím, že by to bylo vše pro takové oznámení/zprávu. A když kliknete SEM dostanete se rovnou na můj kanál a můžete se podívat na videa, případně dát odběr.


 Já se loučím, mějte se krásně, přeji hezkou neděli a třeba se uvidíme na YouTube. Ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat