středa 20. dubna 2016

Jarní OOTD

Ahoj všichni! Dnes je zase krásně, po dlouhé době. A takové počasí si doslova žádá o nějaký jarní outfit. A konkrétně tento, se stal v poslední době můj vážně nejoblíbenější. Dnes to bude vážně rychlovka, jdeme na to!

Už před časem jsem Vám sliboval, že udělám nějaký outfit s Nike Huarache. Takže tady je. 


  •  Začneme od zdola. Na fotce můžete tedy vidět Nike Huarache, celé bílé a co je podstatné, jsou mega pohodlné. Na běhání po městě přímo dělané. A jen takové info, ano po měsíci jsou pořád bílé.



  •  Dále můžete vidět klasické, modré džíny, které mám už strašně dlouho a patří mezi moje úplně nejoblíbenější! Na kolenou mají díry, které jsem si dělal sám... A jedna díra se mi teda roztrhla na tělocviku, no... Ale i přesto se mi to dost líbí a nosím to rád. 



  •  Tričko je "basic", bílé. Ale přeci jen má pár ozvláštnění. Je to střih, který, asi jak víte, mi dost vyhovuje. Jedná se o LONG FIT tričko s postranními zipy a ohrnutými rukávy. Na tohle tričko jsem dělal něco jako "DIY" tak se můžete mrknout. Zrovna u tohoto outfitu si zipy rozepínám. Vypadá to víc stylově.



  •  Snad jediná mikina, která by byla pohodlná, hezká a oversize. Přesně taková je mikča od zn. Guess. Mám jí skoro 2 roky a půvab neztrácí i po intenzivním nošení a praní. 



  •  A konečně bunda, nebo-li bomber, který jsem si totálně zamiloval! Na tento bomber se mě ptá docela dost lidí. Odkud je ? Kolik stál ? Je kvalitní? Víc si budete moc přečíst v Dubnovém Haulu, který chystám. Ale jediné co prozradím, je to, že je z mé milované Bershky. Počkejte si na Haul!



  •  A teď k doplňkům. Je to opět jednoduché. Moje zlaté Guess hodinky, ty jsou už klasikou a obyčejné brýle. Nakonec stačí nahodit výraz alá "jsem něco víc"(nepovedený vtípeček, hahaha), a vyrazit do města! 


Co nosíte na jaře nejraději vy? Máte taky nějaký druh oblečení bez, kterého by to vážně nešlo ? Můžete se podělit v komentářích.

 Tak a máme to! To bylo pro dnešní OOTD už vše, doufám že jste se inspirovali a já se loučím a Ahoj!

2 komentáře: