pondělí 18. dubna 2016

Today Essentials

Ahoj všichni, krásné pondělí a příjemný start do nového týdne! Tak jsem si tak řekl, že bych Vám mohl ukázat takové ty maličkosti, které mám zrovna dnes u sebe. Berte to jako takové sblížení s Vámi. Nebudu Vám ukazovat vyloženě oblečení, jen takové maličkosti, bez kterých bych se neobešel.

 Co si budeme nalhávat. Většina z nás nedá bez telefonu ani ránu, a protože je v podstatě pořád držíme v ruce, instagramujeme, snapchatujeme nebo píšeme, k životu potřebujeme super věcičky zvané PowerBanky. Já tomuhle vynálezu říkám "dobíječka"...  
 Je ale zajímavé, že i v dnešní době si tuhle věc někdo pořád zapomíná doma. Ta samá situace je i s kabely. Občas si říkám, že kdybych si tyhle věci nechával doma, bylo by to asi lepší než je půjčovat spolužákům když je zrovna potřebuji. Já používám dobíječku od značky Celly spolu s kabelem od Applu.



 Další věc, která také souvisí s telefonem je nějaký kryt. Bez krytu bych nešel ani na záchod... Nejčastěji nosím "kožený" z Bershky, hodí se ke všemu a příjemně se v ruce drží. 



 Foťák nosím pořád u sebe. Stal se nedílnou součástí mě. Vždy, když je něco hezkého k zapamatování, hned vytahuju foťák a blejskám. Většinou nosím svůj Olympus, ten se mi vážně osvědčil. 



 Hodinky. tak ty jsou semnou už srostlé. Nosím je pořád. Nemusím se ani koukat kolik je zrovna hodin. Stačí mi když vím, že je mám na ruce. 



 A jako poslední věc tady mám sluchátka. V tomhle mě doufám nenecháte a přiznáte, že bez sluchátek by Váš den nebyl den. Každé ráno si zapojím do telefonu nebo iPodu jack a jen poslouchám. Nepřemýšlím, poslouchám a nechávám se unášet po kolejích metra.  



Bez čeho byste si svůj den nedovedli představit vy ? Napište mi to dolů do komentářů. 
Mějte se krásně, krásný pracovní týden a myslete pozitivně. Ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat