neděle 17. dubna 2016

Moje nejoblíbenější Smoothie

 Ahoj všichni, už dlouho nebylo žádné vaření... To dnes napravíme. Poslední dobou jsem si hodně oblíbil Smoothie drinky. Zkoušel jsem ze zeleniny nebo z ovoce a zeleniny, ale nejvíc mi chutnají jen samotné ovocné. Dnes Vám ukážu jak si ho připravuji, co do něj dávám a třeba jak ho fotím... 
 Je to fakt jednoduchý a moc dobrý. 


Budeme potřebovat

  • Mražené ovoce. Já si kupuju v Lidlu Mix lesních plodů, mám radši kyselejší Smoothies.
  • Bílý jogurt
  • Třtinový cukr
  • Panáka studené vody
  • Polotučné mléko
  • Aloe Vera sirup, ale není nutný!
  • Hezkou skleničku a brčko

Postup

 Do mixéru nasypeme mražené ovoce a rozmixujeme. Mixujeme do té doby až se přilepí na stěny nádoby. Celou směs zalijeme panákem studené vody a trochou Aloe sirupu. Krátce pomixujeme aby se hmota spojila s vodou. 


Přisypeme 2-3 kávové lžičky třtinového cukru. Opět pomixujeme.


Přidáme celý bílí jogurt. Opět spojíme.


 Po přidání jogurtu nám vznikla v podstatě taková povolená zmrzlina. Abychom z této konzistence získali drink, přilijeme mléko. Přilíváme a mixujeme zároveň.


Tím je celé Smoothie hotové. Teď už stačí jen opatrně nalít do Vámi vybrané sklenice, tak aby jste to moc neopatlali a aby to na fotce vypadalo hezky.  


 Až budete mít přelito, hezky naaranžujte okolí Smoothie a pak už si stačí na foťáku nastavit "makro" nebo program na potraviny, vyblejsknout a hodit na Instagram s hashtagem todaysmoothie!


Dobrou chuť!
To je pro dnešní mini článek/recept vše. Doufám že jej vyzkoušíte a do komentářů mi můžete dát vědět z jakých surovin si děláte Smoothies vy. Máte rádi Smoothie, nebo Vás tento trend nechává chladnými?

Žádné komentáře:

Okomentovat