sobota 9. dubna 2016

Moje nejoblíbenější snídaně

Ahoj všichni, krásnou sobotu! Je začátek víkendu a to znamená že máme více času na přípravu snídaní, tedy aspoň já. V týdnu takovéhle snídaně vůbec nejím, vždy pospíchám do školy nebo do práce. Rozhodl jsem se, že Vám ukážu svoje dvě úplně nejoblíbenější snídaně. Nemusíte se děsit, žádné avokádo tady nebude, nemám ho zrovna dvakrát v lásce. 

 Nevím jak to mají ostatní, ale já o víkendu musím jíst asi jen hezký věci... Ne, to přeháním. Jednoduše doháním ty jednoduché snídaně, které si dávám v průběhu týdne. A buďme upřímní. Kdo nechce mít hezkou fotku své snídaně na Instagramu, že?

První snídaně

Brownies s nutellou a čokoládovými kousky společně s banánovým Alprem. 

 Tuhle kombinaci miluju! Je to sladký jak cumel, ale co, žijeme jen jednou. Teď mě za to asi ukamenujete, ale je to z prášku. Nebo spíš z krabice od Dr. Oetkera. Jednoduchý, rychlý a navíc je to moc dobrý. Občas do těsta přidám i malý espresso, dodá mu takový nepatrný šmak. 
 Není nad to si snídani hezky nazdobit a pak se už jen kochat, nebo fotit. Když je hezký počasí, rád snídám venku. Nabije mě to energií a mám lepší den.  

Druhá snídaně

Druhá snídaně je hodně typická, ale něčím trochu jiná. Vajíčka s nivou, bagetka s žervé a mozzarellou a Rio Fresh.


 Když nemám chuť na sladké, snad pokaždé vítězí vajíčka. V posledních měsících jsem si do vajíček začal strouhat nivu. Získají trochu jinou konzistenci a pak je ani nemusíte solit. Na bagetku si natřu tenkou vrstvu bylinkového žervé a pokladu plátky mozzarelly. K této snídani si rád dávám Rio Fresh, konkrétně Citrus Mix. Jsou to 100% přírodní šťávy.

Jaké jsou Vaše nejoblíbenější snídaně? Můžete se podělit v komentářích.
To je pro dnešek vše, něco dobrého si připravte ke snídani a já se těším zase příště. Mějte se krásně, hezký víkend!


4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za inšpiráciu ❤ to prvé určité vyskúšam pretože to vyzerá veľmi chutne (ako správne francúzske raňajky)😍❤ som na tvojom blogu prvýkrát a veľmi si ma zaujal 🌼 krásne píšeš čiže som sa hneď začítala😉 len tak ďalej ja budem pokračovať v čítaní ❤😄

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za inšpiráciu ❤ to prvé určité vyskúšam pretože to vyzerá veľmi chutne (ako správne francúzske raňajky)😍❤ som na tvojom blogu prvýkrát a veľmi si ma zaujal 🌼 krásne píšeš čiže som sa hneď začítala😉 len tak ďalej ja budem pokračovať v čítaní ❤😄

    OdpovědětVymazat