sobota 9. dubna 2016

Bubbleology limitka na duben

Ahoj všichni! Dnes bych chtěl udělat takový rychlo recenzující článek na drinky od známé firmy Bubbleology, kterou určitě všichni znáte. Já Bubbleology drinky miluju! Chodím si pro ně asi 4x týdně, asi to bude nějaká závislost. A před týdnem vydali novou limitovanou edici na měsíc duben. Řeknu Vám takový svůj první dojem na každý z drinků.

1. Drink

SPRING MOOD 
 Za mě, naprosto nejlepší drink z celé limitky. Mám rád osvěžující čaje, teď na jaro a Spring mood je super volba do teplejších dnů. Klidně bych si ho vzal někam na piknik. Nepřijde mi ani tolik sladký. 
 Zelený čaj, bazalka, jablko a limetka. To najdete v zeleném drinku společně s jablečným želé.

2. Drink

FRUITY CAKE
 Nejsem největším milovníkem černého čaje, ale tady jsem se jím stal. Ještě před návštěvou jsem si nepřečetl co čaj obsahuje a řekl jsem si že to budu hádat. Drink mi trochu připomínal ledovou kávu s ovocem. Liči jsem uhodl, bílou broskev tedy ne. 
 Černý čaj, liči, bílá broskev, brownie sirup. Drink je doplněný mixem kuliček.


3. Drink

GREAT RELAX
 A posledním drinkem je mléčný Great relax. V zimě jsem jel jedině mléčné čaje, teď mě přestávají bavit, asi to bude tím teplem. Při prvním srknutí jsem se trochu lekl kousíčků čehosi, ale byly to kousky máslových sušenek. Nevšední a příjemné. 
 Černý čaj, taro a máslové sušenky. Skvěle se k tomu hodí tapioka a já jsem si ho dal společně s mango želé.  



A co vy, už jste měli některý drink z nové limitky ? Můžete se podělit v komentářích který Vám chutnal nejvíc. Mějte se krásně a u příštího článku, ahoj !

Žádné komentáře:

Okomentovat