pondělí 4. dubna 2016

DIY - Tričko s ohrnutými rukávy

Ahoj všichni, vítám Vás u dalšího DIY článku. Tentokrát to bude opět kus oblečení. 
Už delší dobu nosím "long fit" střihy ať už u triček nebo u svetrů a pořád mě to baví. Dnes večer jsem si řekl že si zkrátím rukávy u mého oblíbeného bílého trička se zipy. A teď Vám povím jak jsem to udělal, je to fakt jednoduchý. A jelikož neumím šít, bylo to docela na dlouho...


BUDETE POTŘEBOVAT:


Tričko, které se Vám líbí a nebude Vám líto když se to zrovna nepovede
Jehla
Nit v barvě trička
Nůžky

POSTUP:


1. Oblékněte si tričko. Rukávy si ohrňte tak aby Vám to bylo pohodlné a líbilo se Vám to. Nejlépe se spočítejte kolikrát jste si rukáv ohrnuli.

2. Sundejte si tričko, položte ho na rovný povrch (podlaha, stůl). Pokud se rukávy shrnuli, ohrňte je zpět. Já jsem si je ohrnul 4x. 

3. Navlečte si nit na jehlu a na konci zauzlujte. Pak už jednoduše zašijte spoj ohrnu s rovným tričkem. Totéž udělejte i na druhém rukávu. 


4. A to je vlastně všechno!


Vypadá to vážně stylově. Teď na jaře to bude super kousek, hezky ho zkombinujete třeba s roztrhanými jeansy a jednoduchými teniskami. 
To je pro dnešní mini DIY vše. Kdyby jste se do toho pustili a píchli jste se do prstu, určitě se ozvěte a já Vás přivítám v klubu :) 
Mějte se krásně, hezký pracovní týden a těším se příště!  

Žádné komentáře:

Okomentovat