neděle 3. dubna 2016

HAUL za Březen - Nike, Adidas,...

"V Březnu musel být nějaký špatný vzduch nebo nevím. Kde se mi tady ty věci zase vzali ?! Nebudeme řešit ovzduší, vrhneme se do nákupů ať vidíte kdo je tady cvok..."

Ahoj všichni, vítám Vás opět u dalšího HAULu za měsíc Březen. Dnes tady toho nebude tolik, nebojte. Pro jistotu to řeknu. Neberte to jako vychloubání, berte to jako inspiraci k Vašim nákupům. To bychom měli formality a teď už vážně jdeme na to.


Hned ze začátku měsíce jsem si vyloženě musel pořídit nějakou čepici. Neřešil jsem barvu ani nic podobnýho, prostě jsem si musel koupit čepici. V A3 Sportu jsem našel tuhle Adidasku černou se zlatýma detailama. Byla za 260,- korun a nějak jsem to prostě neřešil a koupil jsem si jí. A vlastně proč jsem si jí musel koupit ? Moje vlasy se zbláznili a jsou teď strašně nevyzpytatelný... Taky to bude tím že už jsem se dlouho nenechal ostříhat (asi 2 měsíce). No a jedinej dobrej nápad byla čepice, ikdyž si jí v práci a ve škole musím sundat.


Před Velikonocema jsem sháněl Nike Air Huarache, celý bílý. Už jsem si pro ně jel do FootShopu smířenej že si koupím černý. Černý, z toho důvodu že jsem za boty nechtěl v žádným případě dát přes 3000,- a tam je měli za 2790,- . Přijel jsem do FootShopu a neměli.  Sehnal jsem je, ty původní bílý a jsem z nich nadšenej! Extra pohodlný boty, nikde mě netlačej a nedřou. Prostě BOMBA! Chápu že se nemusí líbit každému, jsou to dost kontroverzní boty. Dost špatně se čistí, to je takové mínus. V dohledné době s nimi čekejte nějaký outfit, nosím je totiž denně. Koupil jsem si je v Palladiu ve Foot Lockeru za 2790,-.



A při příležitosti, když jsem si kupoval ty Huarache, tak jsem si koupil i nový tkaničky. U tý pokladny mě hned upoutaly. Na mě to hází takovej dojem že je to " Marble" print, ale asi to nebude. Každopádně jsem si je vzal a nosím je v bílejch Vanskách. Jsou taky z Foot Lockeru za 99,-

A poslední věc je tak trochu zvláštní, ale taky je to nákup. Nakoupil jsem si prkna. Zní to hrozně! Koupil jsem si 10 prknem z kterých se dělají ploty a rozřezal jsem je. Už nějaký čas hledám vhodnou podložku na které bych mohl fotit. Bílá rohožka na které jsem fotil je už dost sešlapaná a nehezká. Z těch prken jsem si v podstatě udělal takový žebřík... Už jsem na tom fotil jednu snídaní na instagram a myslím si že je to fakt pěkný, jednoduchý. Raději se podívejte na obrázek jak to vypadá, moc nevím jak to popsat. Ale jsem rád že jsem si to dokázal vyrobit.


Co jste si v březnu pořídili vy ? Už se taky začínáte připravovat na jaro ? 
To je pro dnešek vše, děkuji za přečtení a mějte se krásně!



Žádné komentáře:

Okomentovat