neděle 1. května 2016

Postřehy ze života studenta/blogera

Ahoj všichni, konečně Vás můžu přivítat u dalšího článku! Poslední dobou mi to děsně chybí a hlavně mě to baví víc než dřív. Jsem taky hodně namotivovanej, ale nevím odkud se to bere. Zase Vám povím něco málo z mého života, co se v poslední době stalo a doufám, že to nebude nějakej trapas.

 Natáčení

Jako první věc, kterou bych Vám chtěl sdělit je natáčení videí na Youtube. O tomhle tématu jsem dělal samostatný článek, ale chtěl bych Vám povědět pár věcí. 
 Když jsem nahrál první video, totálně spotáně, říkal jsem si, že to prostě jen tak zkusím. Nečekal jsem vůbec nic. Druhé video jsem nahrával s velkými obavami. Jednalo se o vlog ze setkání s Teri Blitzen, o které byla soutěž. Třetí a aktuálně poslední vlog byl z akce DE:CLONE by Toni&Guy. Nějak jsem to nesledoval, nekoukal jsem na liky, komenty ani odběry. Jednou takhle večer jsem se kouknul a vyskočilo na mě 50 odběratelů. Ano, není to moc, ale na tři videa, kde ani nemluvím si myslím že je to docela slušný začátek a za to Vám chci strašně moc poděkovat, vážím si toho a vážně jsem to nečekal! 
 Mám rozpracovaný jeden projekt, který, jak doufám, už brzy půjde ven a doufám, že se Vám bude líbit. Zabral hodně práce, času a bylo do něj zainteresováno víc lidí. 
A zrovna dnes nahrávám další vlog z UTUBERINGU, ke kterému se dnes taky trochu vyjádřím. Ale můj největší problém s Youtubem je můj "skvělý" internet. Pořád stávkuje, nechce nahrávat a prostě je to celý na ... nic. V pondělí musím jet za mámou do práce, která tam má dobrej internet a nahraju to tam. Tak snad v průběhu týdne se budete moc podívat jaké to bylo na UTUBERINGU 2016.
 Nečekal jsem, že mě to takhle chytne. Pořád bych chtěl něco natáčet, fotit a psát. Kanálu se chci věnovat hodně aby mohl co nejvíc růst, a teď nemyslím po finanční stránce. Samozřejmě, že nezavrhnu blog.

UTUBERING

29.4. se v Praze v Letňanech konal velkolepý festival plný youtuberů a zábavy. Až 25.4. jsem si šel koupit lístek. Ano, ostuda, já vím.  Každopádně jsem se tam dostal, ačkoli s menším zpožděním. Celá akce probíhala ve formě představení a nebyla to ta šílená podpisovka nebo hra na lovení fotek. Byl daný program, který se odehrával na třech stagech. Každý youtuber měl vymyšlené nějaké představení. Teri Blitzen - Čaj s Teri LIVE, Johny Machette měl koncert, Martin Rota - chemické pokusy a mnoho dalšího. Už dlouho jsem nebyl na žádném koncertě. A jestli bude mít Johny někdy v budoucnu koncert, tak na něj musím jít! To co předvedl, ty vtipy a prostě všechno, bylo to neskutečný! Vytáhl na pódium ZACHYHO, což je 12 letý youtuber, můj, dalo by se říct, že vzor co se týče natáčení. Ten kluk je super. A strašně mě potěšilo, že sám ZACHY zamnou přiběhl pro fotku, na které jsme se domluvili . Jedné slečně osobně donesl nové Vansky. To bych taky bral. 
 Takže UTUBERING se povedl na 100% a víc nechci prozrazovat. Uvidíte to ve videu.

Můj zrak

Poslední téma bude docela "funny story". 
 Před dvěma měsíci jsem si všiml, že nějak špatně vidím. Sedím ve druhé lavici (haha, šprt) a nevidím na tabuli. Vždycky vypadám jako cvok když zaostřuju na písmenka a všichni se mi smějí. No tak jsem řekl tátovi ať nás objedná. Minulý týden jsem tam šel. Sedl jsem si, vyšetřili mě a povídali. "No tak řeknu ti to asi takhle. Budeš muset nosit brýle na dálku." což jsem teda nečekal. Paní doktorka mi řekla, že na levém oku mám 1,5 dioptrie a na pravém mám 0,75 dioptrie. Tímhle bych Vám chtěl říct, že byste si na mě měli zvyknout v brýlích... Ale mám je jen na dálku, tak snad tak horký to nebude. Určitě Vám dám vědět až budu mít brýle doma.

To je pro dnešek vše, snad jste se "pobavili", něco se dozvěděli z mého "velice záživného" života. 
Já se loučím a čekejte HAUL za duben a na Youtubové kanále vlog z UTUBERINGU! AHOJ!

Žádné komentáře:

Okomentovat