středa 9. března 2016

ÚNOROVÝ HAUL - Vans, Bershka, Tiger, Olympus, H&M

Ahoj všichni, krásnou středu! Dneska jsem si prostě řekl že napíšu článek o nějakých věcech co jsem si zase pokoupil. Takže Haul!
Ale ještě než se do toho pustíme, musím Vám objasnit proč teď nebyly žádný posty. V poslední době jsem neměl náladu vůbec na nic, byl to šílenej stereotyp (vstát, škola\práce, spát). Ani nějaká nálada na nakupování nebyla, a když už tak to byly ponuré barvy...což teda zjistíte později. Ve škole samé problémy, opět se mi tam nechce chodit jen kvůli lidem co tam jsou. Všichni jsou strašně podrážděný, nepříjemný a když jste v takovém prostředí, hned to na Vás padne. Takže to je ve zkratce důvod proč tedy teď nic nebylo. Ale nebudeme si kazit den, pojďme se společně inspirovat tou trochou věcí co jsem si za poslední měsíc koupil.


Jako první tady mám košili kterou jsem ulovil ještě ve slevách v H&M za 300,-. Musím říct že je na těle jako dost příjemná a bude strašně super na léto protože je hodně tenká a jako mega bonus, je to "long fit", který teda miluju. Poslední dobou jsem si oblíbil "kostky", ale nepřeháním to s nimi. No a bohužel jsem začal ujíždět na černé, bílé a šedé! Takže tuhle jsem bral hned, a rozšířil jsem mojí skromnou sbírku košilí. Nevím proč, ale měl jsem vždycky averzi ke košilím... asi nějaká vzpomínka z dětství, třeba roláky nemůžu vystát doteď. 
A pozor! V H&Mku mají zase slevy, a zatím to není přebrané! Tak vyražte!


Další na řadě je obal\bumper (nevím jestli to píšu správně). Nějaký takový "rámeček" jsem sháněl už strašně dlouho, jako fakt dlouho! No a v TIGERu měli plno barev, tak jsem si vzal takovýhle sytě modrý za 90,-. Kvalita je docela dobrá, ale mě tenhle typ prostě nevyhovuje. Asi bych musel mít "bumper" s tím průhledným plastovým vzadu, takže by to už nebyl bumper ale normální obal. 

Každopádně ten telefon hezky ochrání, a dobře to i vypadá. Mě to ale nevyhovuje.

A aby těch obalů nebylo málo, tak v Bershce měli tenhle supeeeeer "marble" plastový kryt. Byl za 150,- a nesundávám ho. Jediná vada, kterou kompenzuje ten krásnej "marble" design, je že mi po týdnu prasknul u toho posuvnýho tlačítka na ztlumování hlasitosti. Ale není to skoro vidět.

Tyhle Vansky jsem Vám už někde ukazoval a myslím že to bylo v oblíbencích. Kupoval jsem si je úplně na začátku února v Office Shoes za 890,-. Jsou celé bílé, kožené a bohužel teď už trochu špinavé...

A na závěr takovou jako nejdražší a největší věc. Koupil jsem si další foťák... Je od značky Olympus, a přesný název je Olympus stylus SH-1. Jsem z něj totálně nadšenej! Dělá moc hezký fotky, a videa jsou trošičku lepší než na Panasonicu, který mám právě na vlogy. Ale řekl jsem si že nebudu dělat fóry a budu ho půjčovat i rodičům, vždycky si vyměníme karty a bude to, protože oni mají fakt mega ... krám, kterej dělá\nedělá fotky na hodně nízký úrovni. Abych teda něco řekl o tom foťáku. Je to kompakt, prozatím mi to zcela dostačuje, je to skladný a asi lehčí než zrcadlovka.


Koupil jsem si ho v bílé barvě, protože ... byl prostě hezčí. Celý foťák je designován jako Olympus řady PEN. Má zabudovaný mikrofon který je stereo, "vyskakovací" blesk, Wi-Fi a Eye-Fi(což nevím co je...). Dá se nosit i na krku, přes rameno nebo prostě jak je vám to pohodlné. Já ho teda nosím přes rameno. Jeho ovládání je hodně jednoduché, takže i totální Lajk se sním naučí. 

Co je, si myslím, velkou výhodou je to že displej foťáku je dotykový. Zaostříte na co chcete a nemůsíte se spoléhat na Autofocus. A další výhoda je jeho baterie která má kapacitu 1350mAh, takže můžete fotit celý den. 

Takže shrnutí. Já ho teď nosím prakticky pořád, je jednoduchý, nepřeplácaný a moc hezky zpracovaný. Další výhoda je cena, teď v Electroworldu ho mají v akci za 5000,- a když jsem ho chtěl k Vánocům byl za 8000,-. Takže pokud sháníte super foťák, ale aby Vám nevycucl celý obsah peněženky, volte tenhle! Nebo když toužíte po Olympusu PEN ep-l7, tak můžete zabrousit do levnějších řad a pořídit si tenhle.

Dnes těch barev tady moc nebylo, do příště se snad polepším...
To je pro dnešní Haul už vše, já se loučím, mějte se krásně a zase někdy u příštího článku se budu těšit! 

Žádné komentáře:

Okomentovat