neděle 13. března 2016

Vlog - World of beauty and spa, den v Praze, Haul

Ahoj všichni, vítám Vás u dalšího vlogu! Dnes bude i video, tak se na něj můžete podívat. 
V pátek 11.3. jsem jel na takovou výstavu, World of Beauty and Spa, do Letňan. Měl jsem volný lístek, který jsem dostal ve škole. Obvykle tam chodíme jako celá škola, teď jsme měli prázdniny (konečně!) takže jsme tam nešli všichni, jen ti lidi kteří si řekli o lístek. A protože mě mamča poprosila jestli bych se jí tam nepodíval po nějaké paletce, tak jsem se vydal do jámy lvové. Vždycky tam bylo strašně moc lidí, možná proto se mi tam tolik nechtělo, ale přece celý den nebudu ležet a koukat na blbý seriály... Jako dva dny předtím. 

Ráno:
Okolo sedmé jsem tak nějak pomalu a polehoučku začal vstávat, šlo to strášně špatně. Přemohl jsem se, vstal jsem!Ke snídani jsem si dal nové skořicové cerealie, jsou strašně dobrý! Určitě je vyzkoušejte. Najedl jsem se, u toho jsem se díval na nějaký pohádky. Zprávy nesnáším, nekoukám na ně. Vždycky když jsem viděl nějaké zpravodajství, měl jsem celý den pokažený, působí to na mě pesimisticky a přehnaně. Hned po snídani jsem si udělal "TO DO list" co bych měl za ten den zvládnout udělat. Šel jsem se vykoupat, umyl jsem si hlavu. Vrátil jsem se do postele a ještě na půl hodiny jsem si schrupnul. 

Dopoledne:
Asi v devět jsem se začal oblíkat a k tomu jsem si pustil seriál "Průměrňákovi", to je totiž absolutně to nejdokonalejší dílo v dějinách sitcomů a sjíždím to celý dny a volný chvíle. Dávají je na Prima Comedy Central, takže jestli je ještě neznáte, skoukněte aspoň jeden díl. No nic, běžím na autobus.Nastoupil jsem do autobusu, přemýšlím, poslouchám Podcasty. A najednou mi cvaklo! "SAKRA! Nemám vstupenku!" Takže jsem hned vystoupil a musel jsem jít pěšky domů. Naštěstí jsem si vzpomněl "včas" a vystoupil jsem hned další zastávku ve vedlejší vesnici. Bylo by fakt super přijet až do Letňan a zjistit že nemám vstupenku... A protože bydlím v díře světa, kde dopolední autobusy jezdí jednou za dvě hodiny, musel jsem zavolat dědovi jestli by pro mě nepřijel a neodvezl by mě na metro. Lístek mám, odvoz taky (díky dědo!) takže můžeme vyrazit. Konečně jsem v Letňanech, cestou se do mě dala snad nějaká zimnice nebo něco. Byla mi strašná zima, vypadal jsem jako bych měl nějaký tik, jednou za minutu jsem se tak jako oklepal až na mě jako jedna paní koukala, radši jsem sklonil hlavu k telefonu a hrál Futuramu... 
World of Beauty and Spa:
Tak a jsem na místě. Z metra jsem šel hned k výstavišti, odevzdal jsem lístek a už jsem byl hezky v teplíčku na výstavě. Dost mě udivilo kolik tam bylo letos lidí, nikdy jich tam tolik nebylo. V tom davu se nedalo ani hnout, rychle jsem volal kamarádce se kterou jsem tam měl mít sraz. Netrvalo dlouho a už jsem ji našel. 
Nespočet stánků, vystavovatelů, účinkujících. V tom je vždycky těžký se zorientovat. Chodili jsme od stánku ke stánku, prohlíželi jsme si každou blbost co tam byla pár věcí jsme si i koupili. No a samozřejmě tam, jako každý rok, byla firma Bomb cosmetics. To je vlastně něco podobného jako Lush, akorát je levnější. A taky mi přijde že tahle firma dělá "roztomilejší" bomby, mýdla, svíčky atd. než všichni ostatní. Takže jsem tam naběhl a propuklo nákupní šílenství... Vždycky jsem bral prakticky první věc co jsem uviděl. Takže jsem tam nechal skoro 400,-. Ale mámě jsem radost udělal, to je hlavní. No a pár uliček dál byl stánek kde skoro nešel přečíst nápis kolik lidí tam bylo. Vypadalo to že mají všechno zdarma a házej to do vzduchu a berte si! Konečně jsem zaostřil a přečetl jsem  nápis, MakeUp Revolution. Aha, a proč tak strašně všichni šílej? Každopádně když mi máma říkala o nějakou tu paletku stínů tak jsem tam zašel, teda prorval jsem se tím davem a předběhl frontu (Pardon). Nevybíral jsem nějak dlouho, žádná paletka neodpovídala popisu, vzal jsem nějakou malou kde byl  rozjasňovač, tvářenka a bronzer (130,-). Tekutý, oční linky (64,-) a ještě štěteček(89,-) na tu paletku kterou jsem zatím neměl. No a když jsem psal o tom že tam dávají snad něco zadarmo, tak jsem se nemýlil. Ke každému nákupu tam dávali laky podle vlastního výběru. Já měl nárok na dva, a začalo další peklo... "Jako jakou barvu tý mamče mám vzít?!". Šel jsem ke stojanu kam mě slečna prodavačka poslala. U stojanu stálo deset paní, slečen, dam a byly jak šílený vlci. K těm lakům se nešlo za žádnou cenu probojovat, nakonec jsem si kleknul na zem a strčil jsem ruku do tý police kde ty laky byly a jen tam namátkou jsem dva vytáhl. Připadal jsem si jako Saxana jak prodlužovala tu ruku. 
A zase o pár uliček dál byl stánek kde prodávali kosmetiku SLEEK. A to jsem přesně hledal! Od youtuberek vím  že jsou docela dobrý. Koukal jsem na ty testery a ... říkal jsem si " jakej je v tom rozdíl? vždyť je to všechno skoro stejný". Vzdal jsem to a prodavačce jsem řekl že hledám nějakou dobrou Nude paletku. Prodavačka se trochu zarazila, dodal jsem že pro mamču, tak se odrazila. Byla tak hodná že mi vybrala tu nejlepší a nejnovější (možná tu nejdražší). Můžete jí vidět ve videu.   Sleek  A new day (230,-).
V nějakém časopise jsem nedávdo četl o kartáčcích které obsahují uhlíkové částice a díky nim se vaše zuby postupně bělí. Ani jsem nečekal že tam takový stánek bude. Hned jsem k němu běžel jako ke svatozáři celé výstavy. Dva pánové mi odprezentovali celé kartáčky, příslušenství a celou historii firmy magasmile.com, jak čistit, co ty kartáčky obsahují, co už vyhráli a prostě všechno. Usmívali se že je určitě brala křeč do tváří, říkal jsem si že se ani usmívat nemusejí, já ty kartáčky prostě potřebuju ! Prodávají se v lékárnách a myslím že si je můžete objednat i na internetu.  Existují ve třech typech. První je pro lidi kteří mají problém s odhalováním zubních krčků (LOOP) a jejich rukojeť je zdvojená takže se i líp drží, ty jsem si koupil já. Druhý typ je SOFT, ten je super jemný. A poslední je ORTHO, ten používají lidi s rovnátky, protože mají vystouplá vlákna, takže se líp dostanete k samotným zubům nečistíte jen rovnátka. Přijde mi to jako hodně stylová věc která zároveň pomáhá s bělením zubů. Ke kartáčkům jsem si koupil takový bělící pudr, ve kterém jednoduše namočíte kartáček a vyčistíte si sním zuby. Kartáčky zatím nemůžu zrecenzovat úplně, ale už teď můžu říct že je to příjemný pocit a po vyčištění mám fakt celý den zuby hladké a čisté. Možná udělám nějakou recenzi téhle sady od megasmile. Kartáčky mě vyšli na 160,- a pudr na 80,-. 
A po kartáčcích jsem ještě rychle šel ochutnat "YES CHIPS", to jsou vlastně takový krekry z hrášku a jsou s příchutí chilli nebo máku. Po ochutnání jsem si musel jedno balení hned koupit. Stáli 35,- a můžete je sehnat v obchodech zdravé výživy. 
A to je z World of Beauty and Spa všechno. 

Odpoledne:
Po výstavě jsem se rozhodl že si ten den v Praze ještě prodloužím a pojedu do Podolí za mámou do práce. Sedl jsem na metro a dojel na Palačák. Při výšlapu schodů jsem se teda pěkně zadejchal. Ve vestibulu metra, hned za pekařstvím jsem uviděl slečnu. Strašně krásně street stylove oblečenou a nesla tašku Olympus. Podíval jsem se jí do obličeje a hned jsem věděl kdo to je. Byla to Domča Lukášová z blogu dombydom.cz. Takže happy a můžu pokračovat na tramvaj. Dojel jsem k mámě a spolu jsme jeli vlastně už jen pro jídlo do bageterie, dal jsem si výbornou bagetu s mozzarelou, rajčaty, pestem a rukolou.A kafe na cestu.  

Doma jsem vlastně jen dotočil záběry do videa, video sestříhal a pak jsem vytuhnul. Strašně mě po tom dni plným běhání boleli nohy, to jsem ještě nezažil a že v práci stojím prakticky celý den. 
Na vzdory tomu že se mi ani nikam nechtělo, tak to bylo docela fajn zpestření posledního dne prázdnin. Zítra jdu do práce, snad to nebude hned takový skok z toho nic nedělání. 
A to je pro dnešek už úplně vše, já se svámi loučím, mějte se krásně a třeba někdy u dalšího článku nebo videa se budu těšit, Ahoj!


Žádné komentáře:

Okomentovat