pondělí 29. února 2016

#3 Oblíbenci

Ahoj všichni, jak se dnes máte? Já celkem fajn, akorát na mě poslední dobou všechno padá a nestíhám svojí práci jak na blogu tak ve škole. No takže jsem si notebook začal nosit prakticky všude ssebou a píšu kde se dá. Teď píšu na hodině informatiky, ale co, jsem na počítači že. 
Dnes to bude další díl z cyklu OBLÍBENCI! 

Přijde mi to jako kdybych si obliboval ty samé věci, jen v jiných barvách...
A to je taky důvod proč jsem nedával oblíbence za měsíc Leden, bylo to prakticky úplně to samé. 
Jdeme se podívat na to co se stalo mími TOP věcmi za měsíc Únor. 


Jako vždy začneme oblečením. To je zase svetr. Není to už nějaká nemoc, sbírání svetrů? Jestli ano tak se půjdu léčit. Ale je to tenhle svetr Khaki zelený, jeho střih je Long fit což znamená že je do půli stehen. Mě prostě ty Long fity baví, nenosil bych nic jiného, to ale moc dobře nejde. Je z H&M a koupil jsem ho v povánočních slevách za 200 Kč.


Doplňky, mě tedy letos učarovali tyhle velké šály z New Yorkeru. Ta kvalita není zas tak světoborná, ale po designové stránce je to pecka. Ve slevě stála jen 139 Kč.


Moje nejoblíbenější kategorie, boty! O těhle Vanskách jsem tady už psal. Koupil jsem si je nějak za vysvědčení. A za jeden den jsem si je oblíbil na tolik že opět nosím jen je. Jsou z Office Shoes za 890 Kč.



V minulém článku jsem měl docela problém najít písničku která by se mi fakt líbila nejvíc. Dnes je to úplně jednoduché, Matt Simons - Catch & Release  to je prostě srdcovka! Jestli ji neznáte, o čemž pochybuji, tak si ji určitě pusťte.

No a pro dnešek, poslední kategorie. Bude to nová kategorie, úplně jiná kategorie. A pokud to nevíte, tak já jsem velkým milovníkem Bubbleology drinků. Takže tahle kategorie bude zahrnovat Bubbleology čaje, tedy jaká příchuť byla pro mě za tento měsíc TOP! 
Za mě tedy 100% Grep a limetka na černém čaji s 2x tapiokou a ještě s praskacími kuličkami, ty si vždy vyberu podle toho jaký jsem měl den. A pokud to ještě stihnete, tak když si dáte drink na černém čaji, máte další porci kuliček, tapioky nebo želé zdarma. Takže máte 2 porce zdarma, protože ta první je v ceně! Jste taky takový instagramový šílenci jako já že si prostě výdycky ten čaj vyfotíte na instagram ? Můžete se podívat že já teda jo ... klikněte ZDE a uvidíte že nekecám

A ještě mám pro Vás jen takové info ohledně soutěže s Bubbleology. Když na svůj drink napíšete TERI, vyfotíte se s drinkem, dáte fotku na instagram, přidáte #TERITEA a označíte @bubbleologycz, můžete soutěžit o osobní setkání s Teri Blitzen! No já se tedy jen tak ze zvědavosti do téhle soutěže zapojuji! Hodně štěstí!!! 

No a to je pro dnešek už úplně vše. Budu se těšit u příštího článku, jen prozradím že to bude HAUL, ale víc neprozradím! Takže prozatím se loučím a Ahoj !

4 komentáře:

  1. No podle mě se má dát jedna fotka s #TERITEA . Když jich tam dáš víc, tak máš sice větší šanci na výhru, ale je to nespravedlivý vůči ostatním :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím :) na svým instagramu jich mám relativně hodně, ale jen bych chtěl říct že chci tý soutěži udělat takovou "reklamu" aby se do ní zapojilo co nejvíc lidí, zejména mladších slečen které třeba nesledují tolik bubbleology, nebo jim prostě ta informace unikla. Tak aspoň tam házím fotky aby se to dostalo co nejvíc ven :)
      Děkuju za komentář na zamyšlenou :) A děkuju za pochvalu :*

      Vymazat
    2. Tak to jooo. A nemáš za co. :-)

      Vymazat
  2. Ale jinak máš hezký články a blog!!:)

    OdpovědětVymazat