pátek 19. února 2016

Tipy na narozeninové dárky pro 15ky ?!

Ahoj všichni, vítám Vás u nového článku který vznikl úplnou náhodou. A to tak že sestřenka měla narozeniny a u nás je to tak že vždycky jedeme nakupovat aby si vybrala co se jí bude líbit a my jí tím pádem nemusíme dávat poukázky, ty naše nákupy se spíš pořád smějeme než aby jsme něco kupovali. Takže tohle vlastně bude takový článek s tipy co koupit slečnám ve věku, třeba, 14-16 let. 
Naše odpoledne jsme trávili v OC Nový Smíchov.

Tady máte takový stručný průřez, něco jako vlog, našeho nákupního dne.

Jako první věc po které jsme se pídili, byly kalhoty. Vlastně spíš Jeansy, skinny a hlavně aby měli díry na kolenou. H&Mko, Tailly Waill a C&Ako nic, katastrofa, vůbec neměli to co jsme hledali. Nakonec jsme zoufale zašli do New Yorkeru. Sláva! Na hromadě, úplně vespod byly ty naše vysněné a tak dlouho hledané. Sestřenka si je šla zkusit do kabinky. Dokonce se mě zeptala co si o nich myslím, byly hezký... ale jak stála tak ty díry na kolenou prostě nebyly vidět. Takže jsem dostal poučení že jsou vidět jen když sedíte. Hlavně že jsme je našli. Byly za 550 Kč a z New Yorkeru.



No a protože sestřenka dostala iPhone 5S tak jsme si prostě nemohli nechat ujít návštěvu stánku s kryty, obaly a pouzdry. Tam jsme strávili snad 20 minut a rozplývali jsme se nad těmi super kryty. Ale trochu nás zarážela ta cena... 450 Kč za obal je docela dost. Ke všemu když přesně takový koupíte na ebay za 20 Kč, a jak to asi dělají tyhle obchodníci, že...
No ale co, 15 let je Vám jen jednou v životě. Takže jsme vybrali takovýhle s Marilym Monroe. 


No a jako poslední věc kterou jsme koupili, je rtěnka od MACu. Tam jsme zavítali prakticky náhodou když jsme si chtěli koupit bubble tea a jít domů. Řekli jsme si "tak jdeme", a šli jsem. Hned jsme šli k pultíku s rtěnkami, a jak říká Shopaholic Nicol, udělali jsme si SWATCH a protože jsem se nemohli rozhodnout jakou vzít a kterou bude nosit nejradši, měli jsme "oswotčovanou" celou ruku a to oba dva... no ostuda, co Vám budu povídat... Konečně jsme vybrali tu nejhezčí a šel jsem jí zaplatit. Doufám že ta cena bude odpovídat kvalitě. 550 Kč za matnou rtěnku, ty holky teda mají výdaje. 

























Nezbývá už nic jiného než koupit bubble tea v našem oblíbeném Bubbleology a frčet domů! 





Takových obchodů, co jsme proběhali, neproběhám snad ani já když něco nutně sháním. No dobře, to asi kecám. 
Doufám že jste z dnešního, takového celkem netradičního, článku něco pochytili a třeba koupíte něco své sestře, kamarádce nebo co já vím, třeba i babičce :) 
Pokud jste si pustili i video, doufám že jste si všimli toho že už začínám natáčet i v MHD, u minulého videa jsem Vám říkal že mi to prostě nejde a že je mi trapný točit před lidma, no trapný to je pořád ale už míň než dřív.
Takže se poroučím, mějte se hezky a ČAU!

Žádné komentáře:

Okomentovat