pondělí 15. února 2016

#1 GYM článek

Takže ahoj! Já Vás zdravím u dnešního článku, dnes to bude asi něco úplně jiného než na co jste tady byly dosud zvyklí. Sám tedy nějak nevím jak a o čem vlastně psát... 

Ale dneska to bude na téma Posilování, Zesílení, Posilovna, no prostě takřka o všem co se týče těla. A proč? No asi takhle, před nějakým časem jsem si stáhl applikaci do iPhonu která se jmenuje Seven. Je to appka která se specializuje na cvičení celého těla. Takže ruce, nohy, záda a tak dále. Včera jsem ji poprvé vyzkoušel, probudil se ve mě takový ten duch který říká "začni se sebou něco dělat, vypadáš jak anorektik", no a zase jsem ho poslechl (to není úplně běžné). 

Celé cvičení máte na 7 minut, což je super, hlavně pro lidi kteří přijdou domů večer a na to cvičení nemají tolik času. To můj případ není, já jsem prostě línej jak prase a nestydím se to přiznat! Proto vypadám, tak jak vypadám, že. A nebo se nám prostě nechce chodit do posilovny, to můj případ je.

Rozhodl jsem se, že Vám o tom napíšu pár slov aby jste si tu applikaci taky třeba stáhli a mohli bychom si říkat svoje pokroky, myslím si že když to dám právě sem, na blog, tím snáz se mi bude cvičit, budu totiž vědět že mám takovou tu motivaci a inspiraci na články. Tudíž mojí inspirací jste vy. 

Asi před rokem jsem začal rapidně hubnout, z úplně normální postavy (která se mi tehdy nelíbila) se stala kostra. Ne, kostra úplně ne, ale zhubnul jsem asi 10 kilo během půl roku a to je na mojí výšku, 185 cm, docela dost. Vážil jsem 75 Kilo, teď vážím 67kilo po přibrání. Říkal jsem si že je to asi normální, no nebylo, byl jsem nemocný. Teď už zase pomalu a polehoučku nabírám, kila jdou nahoru a já jsem fakt rád. Za poslední týden jsem přibral 2 kila. No není to moc, ale aspoň něco. Kéž by to takhle šlo dál.
Takže jestli máte stejný, nebo podobný problém, stáhněte si applikaci SEVEN na App Store a začněte cvičit semnou! Do komentářů pod článek si potom můžeme psát jak jsme na tom. 

Včera jsem to tedy poprvé vyzkoušel, no řeknu Vám, jak na to nejsem zvyklí, že je to docela makačka. Možná i jen to že některé cviky nevydržím dokonce, tak i to je taková menší motivace abych vydržel těch 7 měsíců a dojel to až dokonce. Asi úplně nejtěžší je poslední cvik kde prostě ležíte v určitém úhlu a snažíte se udržet. Ale každý cvik je sám o sobě těžký když nejste zvyklí na fyzickou zátěž a máte 0% fyzičku. Po docvičení jsem si řekl že si to dám znovu, teď to bylo o něco lehčí, už jsem věděl jak na to. Po prvním kole jsem byl splavenej jak kobyla, no a po druhém ? To jsem myslel že mám snad infarkt. Né, zase tak hrozný to nebylo. Chvíli jsem si odpočinul a ještě jsem si dal 10 kliků a 10 sklapovaček. Pak mi došlo že mám pod postelí zašantročenej posilovací... něco. Nevím jak se to odborně jmenuje. Takže jsem si nakonec "hrál" ještě s touhle hračkou. 

Říkám si že to na začátek stačí a zítra budu pokračovat. Ještě uvidím jak mě všechno bude bolet, že mě sakra budou bolet ramena, to už cítím teď. No ale přemůžu se a odcvičím to.
Takže to je pro dnešní "info" článek vše, já se budu těšit u příštího a doufám že mě v tom nenecháte a budete semnou cvičit. Ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat