středa 10. února 2016

VLOG - Běžný den, Bubbleology meeting ?!

Ahoj všichni, krásnou středu, dnes bych se s Vámi chtěl podělit o super den který se mi včera poštěstilo prožít a to jen díky Bubbleology !



Ráno:
  • 5:00, budí mě Jasmine Thompson a Ain´t Nobody, už jen slyšet ten hlas je super znamení že bude úspěšný den!
  • 5:05, rychle něco splácat ke snídani. Možná jste si už všimli že já snídám nejraději v posteli, dnes tomu není jinak, když jdu do školy nebo do práce, snídám jen čaj, sušenku a toast s marmeládou. Pouštím si nějaké seriály, filmy nebo videa na Youtube.
  • 5:35, doslova vyletím z postele když zjistím kolik je hodin. Rychle na sebe hodím nějaký ten OOTD. Potichu běžím do koupelny abych nevzbudil tátu který spí až do šesti. Vyčistím si zuby a obličej pleťovou vodou od Avon. Když mám chuť a čas, trochu si nastyluju vlasy, dnes jsem ji moc neměl... 
  • 6:00 házím jídlo a pití do batohu a jdu se pomalu obouvat.
  • 6:10 vyrážím na autobus. V autobusu vyřizuji nějaké maily, projíždím instagram a poslouchám na iPodu písničky, prostě si tu cestu snažím co nejvíc zpříjemnit a nemusím myslet na to že jsem zrovna v autobusu plným lidí co koukají jak ...
  • V metru a v tramvaji většinou hraju Plants vs. Zombie 2, rozčiluju se že mi to vůbec nejde a že jsem fakt kopyto. 
  • 7:20 konečně přicházím do práce a jízda může začít!

Odpoledne:
Tak a mám po pracovní době, řeknu Vám že tak špatnej den snad ještě nebyl... Tím Vás ale vůbec nebudu zatěžovat a úplně zničenej jedu na meeting s Bubbleology, po pravdě se mi tam už tolik nechce, ale aspoň se podívám co obnáší práce baristy a příprava čajů. 
Nasedám s "kolegy" do tramvaje, okamžitě otevírám notebook a začínám psát, koukají na mě pěkně divně, nedá se nic dělat a píšu dál. Skoro jsem se s nimi nerozloučil jak jsem se toho zabral. Z tramvaje jsem musel vystoupit abych přestoupil na jinou. Na zastávce jsem čekal na tramvaj když najednou kolem mě procházela starší dáma a něco mi říkala, samozřejmě jsem měl v uších sluchátka takže jsem jí neslyšel. Sluchátka jsem si vyndal a dáma mi říká "Nezlobte se, ale já si tak mumlám sama pro sebe, to víte už nejsem nejmladší, říkám si jak je možný je ty bílý boty máte takhle bílý ? Čím je čistíte ?". V naprosté vyčerpanosti jsem nějak nechápal. Pak mi to konečně docvaklo. Bylo mi trochu trapně, dámě jsem odvětil "no víte, vlhčenejma ubrouskama na miminka". Čekal jsem že se mi vysměje, místo toho z kabelky vytáhla balíček vlhčených ubrousků. Myslel jsem si že jsem vážně cvok když si boty čistím tímhle, tak asi nejsem... Každopádně mi ta dáma strašně zvedla náladu a tak nějak mě dobila energií která mi chyběla nebo prostě zůstala v práci. 
Nastupuji do tramvaje, asi po 20 minutách přijíždím na zastávku, hned jsem uviděl Bubbleology pobočku. 

Bubbleology meeting:
V 16:00 nám začal meeting s dalšími super lidmi a především s marketingovým týmem Bubbleology. My jsme byly něco jako průzkumný tým, ochutnávali jsme novou limitovanou edici čajů, povídali jsme si o marketingu a ochutnávali jsme jejich super tyčinky a dokonce jsme vybírali novou příchuť na kterou se i vy můžete brzy těšit. Měli jsme 4 druhy nových tyčinek, raw tyčinek, a naším úkolem bylo vybrat tu nejlepší. Mě osobně nejvíc chutnala ta která ostatním ne, to je divný protože byla vynikající a fakt nejlepší z těch 4. Samozřejmě jsme měli na ochutnání i klasické raw tyčinky které znáte z poboček, musím tedy doporučit zvlášť čokoládovo-brusinkovou s proteinem, panebože ! To je nejlepší tyčinka kterou kdy kdo vymyslel, vždycky jsem se bál si jí dát protože jsem měl obavy že to bude sladký jak cumel, ale opak je pravdou, není to skoro vůbec sladké, určitě ji vyzkoušejte a posuďte sami. Taky jsme vypisovali dotazník který byl strašně super zpracovaný, a v něm byly i návrhy ... které Vám tedy nesmím prozradit ale myslím že se Vám to bude docela líbit. Měli jsme k dispozici samozřejmě bubble tea a konkrétně jsem měl ? PEAR MIST ? nejsem si úplně jistý ale je to čaj z nové limitky. Nakonec jsme dostali i malé pozornosti ve formě taštičky která obsahovala nový časopis, balzám na rty, propisku, náramek no a co nesmělo chybět ? Ano, bubble tea. Za dnešek jsem úplně přepitý že mi bublá břicho... Domů jsem si odvezl Fresh Colada která je také z nové limitky. Musím říct že jsem si to maximálně užil a kdybych se na to vybodnul tak bych hodně litoval, a že jsem to měl v úmyslu. A taková závěrečná informace, všichni co jsme tam byly tak máme možnost se stát ambasadory Bubbleology, to je super možnost něco velkého začít a hlavně prožít.


Doufám že jsem Vám neprozradil něco co jsem neměl, taky doufám že se Vám článek líbil ikdyž to tedy bylo takové narychlo a docela dost obsáhlé. Ještě bych chtěl vyjádřit velký DÍK společnosti BUBBLEOLOGY která meeting pořádala a také za to že mě pozvala. Další díky patří lidem kteří se spolu semnou zúčastnili. Jo a Bubbleology je už i na Snapchatu tak si je tam přidejte, jsou tam jako BUBBLEOLOGYCZ
A ještě se chci omluvit že dnes není video ale na meetingu se nemohlo natáčet takže by to bylo takové dost zvláštní a hodně krátké video.
 Takže Ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat