neděle 7. února 2016

#2 OOTD

Ahoj všichni, hezkou neděli, dnes to bude článek na téma Outfit Of The Day, už druhý díl! 
Znáte takové ty dny, kdy se ráno vzbudíte a někdo Vám řekne "dělej, najez se, umej se, obleč se a jedeme !" ? A pak nevíte co dřív? No, tak přesně tohle se stalo dnes mě. Takové fofry už ani nepamatuju...
Každopádně jsem všechno stihl, a dokonce jsem se i, docela, slušně oblékl, na to že jsem na to měl asi tak 1 minutu. 
Jestli se Vám líbí kontrast délek a materiálů, tenhle Outfit se Vám možná bude líbit. 


Začneme s celým Outfitem, bez doplňků. 
Takže jako první mám na sobě tričko, basic bílé tričko od zn. Guess by Marciano. Je pohodlné, vzdušné a na běhání po obchodech ideální.
Dále tady mám kalhoty, nejsou to úplně Jeansy, jen mají takovou povrchovou úpravu připomínající Jeansy. Jsou z Bershky a už je mám asi půl roku, tehdy byly ve slevě za cca 280 Kč a jsou to nejlepší kalhoty co mám, Super skinny fit mi sedí jen z Bershky.
Svetr, ten nechci nějak moc okecávat, už ho asi znáte z minulého článku. Je z H&Mka za 200 Kč. Super na něm je to že je to long fit, což znamená že je dlouhý, já ho mám tak do půli stehen, vzadu je ještě trochu delší.
Tak a nakonec, bunda, ta Vám už musí lézt krkem, já jí nosím pořád a neustále. Je z H&Mka za 400 Kč.


Vrhneme se na doplňky!
Hodinky jsou nedílnou součástí snad každého outfitu který nosím, tedy když na ně nezapomenu, ale to se poslední dobou už moc nestává. Nejradši nosím tyhle zlaté s modrým ciferníkem od zn. Guess.
Náramek s lebkou je z New Yorkeru v sadě asi 7 náramků za 29 Kč.
V tuhle dobu se samozřejmě hodí i šála, tu co vidíte na fotce mám nově, je z New Yorkeru za 140 Kč.


Kulich v zimě nesmí chybět, tenhle jsem koupil opět v H&Mku za 70 Kč.



No poslední bod, boty. Nebyl bych to já kdyby to byl jiný pár než Vansky. Tyhle jsem si kupoval tuhle středu na Václaváku v Office Shoes za mega super cenu, 890 Kč, no nechte je tam že jo... 
Jsou celé bílé, kožené a jak tak koukám tak jsou už vyprodané, štěstí že jsem je tam nenechal.


Je zajímavé jak se celý outfit rozsvítil, může za to šála nebo boty?
takhle oblečený vyrážím na Zličín do nákupního centra Metropole, něco nakoupit, nebojte, ne pro mě, jen pro mámu :)
Jak se Vám Outfit, hotový za minutu, líbí? Mě docela dost, hlavně jsem se v tom cítil opravdu dobře.
No a jsme u konce, nezbývá nic jiného než se rozloučit a popřát Vám příjemný start do nového pracovního týdne a hezký zbytek neděle.
Takže Ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat