neděle 31. ledna 2016

Lednový HAUL - Apple, H&M, Ikea, Bershka, Vans, Calvin Klein, New Yorker

Ahoj všichni, vítám Vás u dalšího článku. Dnes se podíváme na veškeré produkty, které jsem si za poslední měsíc, tedy za leden, pořídil. Moc toho nebude protože hned na začátku Ledna jsem měl velký výdaj takže moc penízků nezbývalo. 
Doufám že na nic nezapomenu a bez jakých koli dalších řečí se na to jdeme podívat!


Takže jako první začnu úplně nejdražší věcí tohoto měsíce. Nechci to nějak moc okecávat, prostě jsem si koupil iPhone 5S. Možná si říkáte proč si kupuje starší model, je to jednoduché. 5S se mi líbí nejvíc ze všech iPhonu které kdy byly a jsou. iPhone 6/6S má fajn funkce ale desing se mi až tak moc nelíbí a zaoblení displeje po stranách asi není moc praktické, když spadne, je 100% po displeji. 
Mám tedy iPhone 5S, 16GB, Silver/white (cena: 11500Kč). Kupoval jsem si ho sám, za svoje peníze, rodiče mi na to nedali ani korunu.

No a protože iPhone vybízí k šíleným nákupům obalů, mě se tohle taky nevyhnulo, pochopitelně...
Takže jsem si koupil Vans obal, kterej je fakt super, vůbec o ten iPhone nemám strach když na něm mám tehle obal. Další je takový jako street/grafity obal z CA který byl za 90 Kč, moc ho ale nenosím. No a poslední je můj nejhezčí kryt, je z Bershky a stál 200 Kč, má na sobě imitaci krokodýlí kůže a dole mám štítek jako obaly od Michaela Korse. Je normálně plastový a ta kůže zezadu je spíš měkčí, pohodlně se drží, seženete ho tam i na iPhone 6.


Dál tady mám boxerky od Calvin Klein. Jsou super, pohodlné a už nechci nosit jiné než Calvinky. Kupoval jsem je tedy v Calvin Klein underwear na Novém Smíchově za 590Kč a dostal jsem na ně 30% slevu, no neber to! 

O tomhle svetru jsem Vám říkal v, myslím, MINI HAULU, ale to jsem si ho nekoupil protože se mi líbil jiný. No ale jednoho krásného dne jsem se byl podívat po obchodech, co myslíte, on tam byl, čekal na mě a prostě říkal vezmi si mě! Od té doby co jsem si ho koupil, nenosím nic jiného, tak pohodlný, teplý a hezký svetr jsem nikdy neměl a asi už mít nebudu! Stál (asi) 200Kč a je z H&M.  

Další super kus oblečení, Taky H&Mko, tenhle měsíc mě tedy vůbec nezklamalo, je to tedy koženkový křivák. Dohromady s tím předešlým svetrem je to božská kombinace! Nosil jsem ji celou dobu od zakoupení a jako nic jiného nechci nosit. A když si vzpomenu že stál jen 400 Kč, tak úplně zapomenu na to že je v mi v něm strašná zima a hřeje mě pocit super kupu.  

Nejnovější kousek v mém šatníku v kategorii svetrů. Je to tenhle khaki zelený, long fit svetr. Má zúžené rukávy takže hodinky a náramky nezalézají pod rukávy. Budu se opakovat, je z H&M, a stál 200 Kč.

Velká, příjemně měkká šála, hit letošní sezóny. Přesně takovou jsem sháněl celou zimu, ale všude ji měli jen v dámském, pánskou neměli ani jednu. Nakonec jsem ji sehnal v New Yorkeru, tam jsem si jí schoval dozadu do regálu a i přesto že ten krám přestavěli tak tam stejně byla a za tak super cenu že jsem toho ani nechtěl věřit. 139 Kč, tak jen takhle málo stála!

Úplně jednoduchý kulich z H&M za 70 Kč, je šedý a ze super materiálu, vůbec neklouže z hlavy.


Ano, další svetr. Tenhle možná už také znáte z MINI HAULU. Je pruhovaný s plastickým vzorem a co je na něm to nej? Jsou na něm takové malé dírky a to tomu dodává takový drsnější vzhled. Stál 200 Kč, a hádejte odkud je...

No a úplně poslední věc, totálně jednoduchá lampička z Ikeii za 80 Kč. Tak nějak jsem si jí v té Ikee vzal bez rozmyslu a nakonec jsem si ji dal k posteli a moc se mi tam líbí, a navíc je to hrozně praktické, ráno se nemusím natahovat až k vypínači abych si rozsvítil bodovky na stropě, stačí zmáčknout tlačítko na poličce.

Žádné komentáře:

Okomentovat