sobota 30. ledna 2016

Vlog - Volný pátek!

Ahoj všichni, pěknou sobotu, jak jste si užili páteční prázdniny, tedy pokud ještě chodíte do školy ? Já jsem si pátek užil po svém, relax, práce a menší nákupy. Celý den jsem se pro Vás snažil co nejvíc točit, v MHD to ale fakt nešlo...trapný točit před lidma, ještě potřebuju trénovat! 



Ráno

  • 7:15 Budíček a vstávat, tedy vzít iPhone a projít všechny zmeškané události, instagram a snapchat. Ano už je to asi závislost. 
  • 7:30 konečně jsem se vykopal z vyhřáté postele, vždy jdu do koupelny si vyčistit pleť abych se konečně zbavil akné. 
  • Rychle dolů na snídani. Dnes to byla klasika! Vajíčka, toats, šunka a čaj. 
  • Zpátky v posteli, najíst se a jen koukat na televizi a nic nedělat! 

Dopoledne


  • Měl jsem domluveno s kamarádkou že přijede na ostříhaní, v 9:25 jsem vyrazil na zastávku abych ji vyzvedl. Ejhle, kamarádce ten autobusák nezastavil a přejel zastávku na které měla vystoupit. Nevadí, aspoň jsme si udělali menší procházku.
  • 10:00 Tak a jdeme stříhat!
  • 12:15 máme dostříháno, loučíme se a já si jdu udělat něco malého k obědu. No a protože moje kuchařské zkušenosti nejsou velké...sáhl jsem po nudlové polévce. Vždycky si do ni dávám málo vody, z polévky mám nudle. Chutná mi to mnohem víc než když nudle plavou ve slané vodě. Jím nudle a koukám na videa na YouTube




Odpoledne
  • 13:00 Vyrážím do vedlejší vesnice na poštu, něco vyřídit.
  • 13:30 Nasedám do autobusu a vyrážím do Prahy protože jsem si chtěl koupit něco k obědu.
  • No, jen u jídla to neskončilo... Jel jsem do Galerie Nové Butovice, prvotní plán byl, koupit Bubble Tea a jet zpět, ale když máte jen malou tašku přes rameno, to Bubble Tea se Vám tam prostě nevejde! Nezbývá nic jiného než si něco koupit aby jste měli igelitku.
  • Na Butovicích mají super H&Mko, seženete tam prakticky cokoli co už mají jinde vyprodané. Takže jsem si zkoušel 2 svetry, 1 bundu a kulicha. Koupil jsem si Khaki zelený svetr který je long fit, říkal jsem si že to bude divný když je to svetr, šeredně jsem se spletl, je to super! Takže svetr za 200 Kč a šedý kulich za 70 Kč, a to vyplatí!
  • Tak a teď si konečně můžete koupit to Bubble Tea.
  • 16:15 přijíždím zpět na Zličín a běžím do metropole pro něco k snědku, cestou si všímám lidí jak nosí tašky z New Yorkeru. No nedalo mi to a prostě jsem tam zašel, nikdy si tam nic moc nekoupím, už mi to přijde takové nijaké to oblečení tam, ALE asi před 2 týdny jsem si tam schoval jednu super velkou šálu, tehdy za 300 Kč, ona tam vážně byla?! Ten obchod byl předělaný, regály byly jinde než když jsem tam byl naposledy. Koukám na cenu, 139 Kč! Na nic nečekám, beru! Byla úplně poslední.
  • Tak a konečně se dostáváme k tomu jídlu. FastFoody typu Mc´Donalds, KFC nebo Burger King už asi rok nejím, naposledy jsem se totiž takovým způsobem přejedl že jsem si myslel že mám potravinové kóma. Jediné co jím tak je Boulevard Bagetterie, podle mě je to o 90% zdravější než ty mastnoty z Mc´Donalds, atd.
  • Takže jsem si dal moje nejoblíbenější Menu, Cesar bagetu, Patatas a ledový čaj. Jídlo si vždycky beru ssebou, nerad jím v nákupních centrech a už vůbec nemám rád pohled do pusy někomu jinému na rozžvýkané jídlo. 
  • A poslední bod dnešního dne. Čekám na parkovišti na mámu abychom spolu jeli domů.


Já jsem si ten den volny vážně užil, hezky jsem se najedl a napil. Co jste dělali vy, jeli jste třeba na hory? Tak nebo tak se mějte krásně, užívejte víkend a Čau!

V příštím článku se s vámi podělím co jsem si za měsíc Leden koupil, takže takový větší HAUL než jsme byly zvyklí! 

Žádné komentáře:

Okomentovat