pátek 22. ledna 2016

Vaříme s Kájou - Domácí Quritto

Ahoj všichni, přeji příjemný pátek, jaký byl Váš pracovní týden? Můj nic moc, celý týden jsem byl doma a marodil jsem. Strašná otrava, celou svou sbírku DVD jsem zhlédl snad 2x, ale alespoň jsem měl čas na připravování článků pro Vás.
Doufám že jste měli příjemný týden a jestli se právě vracíte ze školy nebo z práce a nemáte doma co k obědu, vyzkoušejte tenhle recept!
Zvládne to i takový amatér jako já, já třeba dokážu spálit i čaj, a najedl jsem se.
Pojďme se na to podívat!


Budete potřebovat:
  • Kuřecí maso
  • Tortilová placka
  • Kečup
  • 3 druhy sýrů
  • Šunka
Postup:
  1. Nakrájíme si kuřecí plátek na nudličky. Já měl maso upečené den předem, nevím přesně jak se dělalo. 
  2. Nastrouháme si tvrdý sýr, nakrájíme Goudu a Cheedar. Smícháme dohromady a tak vytvoříme směs do které přidáme šunku kterou nakrájíme na nudličky.
  3. Vezme si Tortilovou placku a jestli jí máte taky takovou seschlejší, pokapejte ji vodou. Odřízneme si pečící papír, položíme na něj placku a na ni dáme kečup. Já mám nejraději s příchutí bazalky. 
  4. Nyní navrstvíme kuřecí maso, ale jen na jednu půlku. Přidáme sýrovo-šunkovou směs, placku přeložíme napůl a vložíme do předem rozehřátého toastovače. 
  5. Necháme péct přibližně 4 minuty a potom zkontrolujeme. Pokud je placka zlatá, sýr rozteklý a maso teplé, je čas servírovat.
  6. Dobrou chuť!
Ani nevím jak to nazvat, ale připomíná mi to hodně Quritto z KFC. Ale tady víte co v tom máte!
To je pro tento článek úplně vše, doufám že Vám chutná a já se loučím a těším se zase příště! 
AHOJ

Žádné komentáře:

Okomentovat