pondělí 18. ledna 2016

Vaříme s Kájou - Palačinky

Ahoj všichni a krásné pondělí, dnes bych Vám chtěl předat další recept "z mé hlavy". Tentokrát to budou palačinky, ale něčím trochu jiné. Palačinky mám neraději o víkendu ráno. 

Budete potřebovat: 

  • Polohrubá mouka
  • Cukr krupice/Vanilkový cukr
  • Špetka soli
  • Vanilka (lusk)
  • 2 vejce
  • Mléko
Postup:

  1. Jako první si vezmeme mísu, do ní rozklepneme 2 vejce, dávejte pozor na skořápky.
  2. K vajíčkům přidáme špetku soli, vanilkový lusk projedeme nožem abychom získaly dužninu a nakonec si zvolte buď vanilkový cukr nebo klasický cukr krupice a přisypte cca jednu polévkovou lžíci, metličkou pořádně rozmíchejte.
  3. Na řadu přichází mouka, použijte polohrubou, s množstvím je to trochu složitější. Já tam pokaždé vrazím jiné množství. Abych to trochu specifikoval, zkuste dát 2 lžíce mouky a když to bude málo husté, přidejte ještě jednu lžíci.
  4. Nakonec přilijeme trochu mléka, ne moc, ani málo.
  5. Na rozpálenou pánev (se slunečnicovým olejem)  nalijeme vzniklé těsto naběračkou a rozlijeme na pánvi tak aby bylo co nejrovnoměrší. Mě toto množství vystačí na 2 velké palačinky.
  6. Pečeme asi 3 minuty z jedné strany,obrátíme a opět 3 minuty z té druhé strany.
  7. Vyndáme na rozložené ubrousky a vysušíme je.

Na úplný konec si palačinky můžete natřít višňovým džemem nebo jiným. Já si ještě přidávám Nuttelu, ale to jen občas, pak mě hodně bolí zuby. S palačinkami mám nejraději banány které nakrájím na kolečka. 
Co snídáte nejraději vy ?
To by byl celý můj dnešní receptový článek, doufám že jste si z mého receptu něco vzali a příště se budu těšit u dalšího článku. Ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat