sobota 16. ledna 2016

#2 Oblíbenci

Takže Ahoj, vítám Vás u dalšího článku, dnes to bude už druhý článek na téma Oblíbenci a to za měsíc prosinec.
V první řadě se musím omluvit za to že už 14 dní nevyšel žádný článek, mám jednoduché vysvětlení - zkoušky. Trénoval jsem na ně každý den, dřel jsem a nakonec se to i vyplatilo, zkoušky jsem udělal a můžu pokračovat ve studiu ("JUPÍ"). To bychom měli vysvětlení a můžeme se pustit do Oblíbenců.


Takže jako první se vrhneme na oblečení.
V povánočních výprodejích jsem si konečně pořídil super křivák, ano je to trochu divné si kupovat jarní bundu v zimě když je pár stupňů pod nulou, ale už jsem po něm toužil hodně dlouho a když ještě vezmete fakt že stál jen 400 Kč...no kdo by ho nevzal.
Osobně se v něm cítím neskutečně dobře, do něj jen svetr a na něj velkou šálu, nic víc, nic míň!


Tak, další je můj nejoblíbenější svetr co jsem kdy měl. Šedý, jednoduchý a pro mě prostě boží! Je z H&M, za 300 Kč. Měkký, a hodně myšičkoidní, při prvním oblečení se do něj jsem si říkal že strašně kouše, už ho nosím asi týden a tak jsem si na něj zvykl že kousání zmizelo a nosím ho s pýchou.

To bychom měli oblečení a přesouváme se k mé oblíbené kategorii Botičkám.

Vans Sk-8 MTE v modré barvě. Celé pojetí bot je super, líbí se mi do posledního detailu a kdo je blázen do značky Vans, určitě mě chápe. Není v nich vůbec zima, jsou super pohodlné a nemůžu jinak než doporučit. Vyrábí se i v jiných barevný variantách, u mě prostě zvítězili tyhle modré.

Další kategorií jsou doplňky. Nemůžu si odpustit ukázat Vám nový kryt/obal/pouzdro na iPhone který jsem si koupil jako odměnu za zvládnuté zkoušky. Je tedy plastový, což moc nemusím, ale ten povrch a vzor je tak úchvatný že jsem si ho nemohl nekoupit. Je z Bershky z nové kolekce a stál 199 Kč .

Jako u předchozích Oblíbenců tady nesmějí chybět hodinky. Na konci prosince se ke mě konečně vrátili z reklamace, byl špatný strojek a zastavovali se, okamžitě jsem si je nasadil na ruku a cítil jsem se jako kdyby mi po měsíci vrátili ledvinu. Jsou to moje nejoblíbenější hodinky co mám. Dostal jsem je k narozeninám v srpnu a od té doby je nosím neustále. Je to značka Guess a cenu Vám asi nepovím protože to byl dárek.

Kosmetika, to je prostě nedílná součást mého dne. A to platí hlavně pro tento antiperspirant od FA. Já u těchto sprejů nesnáším když jsou mokré a tím pádem studí. Tenhle nestudí, funguje celý den a vůbec se nepotím, za mě úplně nejlepší pánský antiperspirant co jsem kdy vyzkoušel.

Dostáváme se do takové té technologie a proto Vám dám tip na applikaci kterou používám v poslední době nejvíc.
Applikaci co bych rád zmínil tak je Bubbleology, super applikace ve které najdete takřka vše co společnost Bubbleology nabízí. Můžete se přihlásit přes svou věrnostní kartičku a okamžitě vidíte svůj kredit, můžete objevovat nové příchutě čajů které třeba vůbec neznáte a k dispozici je mapka s rozmístěním Bubbleology "laboratoří". To ale není vše, s touto applikací můžete zacházet jako s plastovou věrnostní kartou kterou čas od času každý z nás zapomene doma a pak si říkáme jak jsme hloupý že se nám mohl připočítat další kredit na kartu, tak to s touhle applikací už nehrozí, stačí ukázat QR kód na pobočce a po zaplacení se Vám penízky na kartu nahrají a nemusíte štrachat v tašce a bědovat kde zas ta karta je. Myslím si že se to Bubbleology povedlo. 

Písnička, to je tedy další kategorie a tento měsíc to bylo hodně složité vybrat jen jednu a asi taková nejlepší pro mě je Ariana Grande Focus. Až na ten klip, to co si provedla s vlasy se mě osobně nelíbí, vypadá jako Lucius Malfoy.    

A film je snad ještě tvrdší oříšek než písnička. Ale dobře, já se přiznám. Všechny díly Doba ledová 1-4, ano asi jsem ještě dítě... ikdyž mi za nedlouho bude 18 let. Berte to trochu s rezervou. Ale prostě veverka která běhá za oříškem je bez konkurence!

A filmem pomalu končíme. Já jsem rád že jste si článek přečetli a těším se na další. Snad jste se inspirovali co vyzkoušet, obléknout nebo vidět a u příštího článku AHOJ!

Žádné komentáře:

Okomentovat