neděle 3. ledna 2016

Mini HAUL

Ahoj všichni, vítám Vás u dnešního MINI HAULU.
Včera jsem se vypravil na dlouhý nákupní maraton, měl jsem předem daný rozpis, co, kde a dokonce i proč to koupit. Den předem jsem si udělal takový "wishlist" na kterém jsem měl:
  • Oral-B zubní kartáček v Datartu
  • Philips sluchátka na uši také v Datartu
  • TV2GO v ElectroWorldu
No a na konec to dopadlo úplně jinak...


 V OC Nový Smíchov jsem bloudil jako bludička, nemohl jsem za boha najít nic co by se mi nějakým způsobem líbilo. Z obchodu do obchodu, z parfumerie do elektra a pořád nic. Už jsem byl zoufalý, nakonec mi někdo tam ze shora seslal obchod Calvin Klein underwear, okamžitě jsem zavítal a začal jsem si vybírat.

Nevybíral jsem moc dlouho, volba byla jasná. Teď mají 30% slevy, docela se to vyplatí. Já jsem ušetřil 160 Kč. 


Ukořistil jsem tyhle červené Calvinky za super cenu, ikdyž 590 Kč jako není bůhví jak úžasné ale kdo je nosí tak určitě ví o čem mluvím. Vybral jsem si klasické boxerky z bavlny. Už mám jedny Calvinky, ale z mikrovlákna, a ty jsou možná o něco lepší.


Pak ve mě propukla nákupní horečka. Běžel jsem do Datartu, popadl kabel k iPhonu (prý se lámou, tak abych měl náhradní) a na důkaz že jsem ještě dítě, koupil jsem si DVD Říše hraček. 


Další a zároveň poslední zastávkou bylo nákupní centrum Metropole.
Z relativně poklidného Smíchova do extra rušné Metropole, opět fronta před Pandorou. Obchody jsem prochodil zase všechny a nemohl jsem najít nic co by mě zaujalo, situace byla stejná.
Ve Footlockeru měli opět výprodej bot za super ceny, jelikož jsem měl jen 500 korunovou poukázku, koupit jsem si je nemohl, což byla škoda protože tam byly i Vans SK8-HI v černé barvě které mám na dlouhodobém wishlistu. Nedá se nic dělat, pokračujeme dál. 
Šel jsem do H&M s takovým pocitem že si nic neodnesu. Chyba.

Zdánlivě jednoduchý svetr, se proměnil v obrovskou radost když jsem zjistil že je z kolekce Davida Beckhama a že stojí jen 200 Kč. Je šedo černý, proužkovaný s plastickým vzorem a co je na něm "originální" je že má na sobě malé dírky.
Hned vedle byl bílý, skoro do smetanova, svetr který měl neskutečně příjemný materiál, byl tak myšičkoidní že bych se do něj hned zachumlal a usnul. "Dobře, tak se ještě podívám co tady mají", nemusel jsem chodit nikam daleko a hned jsem viděl tu krásnou věc!

Černá, koženková bunda nebo-li křivák. Ten jsem si zkoušel už někdy v září v jiném H&Mku, ale tak nějak jsem nevěděl jestli si ho mám nebo nemám vzít. Konečně jsem našel křivák který je pro mě dokonalý jak střihově tak detailově. Když jsem se podíval na slevu a zjistil jsem že je za 400 Kč, okamžitě jsem ho popadl a chránil ho jako oko v hlavě, byl tam totiž úplně poslední a k tomu všemu moje velikost ! Teď nastalo velké dilema. Jaký svetr si vzít, pruhovaný nebo smetanový ? Dramatický boj nakonec tedy vyhrál pruhovaný.

Takže nakonec z mého původního wishlistu, který byl na začátku článku, jsem si nekoupil ani jednu věc.

Vyrazily jste také na dramatickou cestu plnou rozhodování a prorážení cesty davem ?
Přeji příjemný start nového týdne, něco si kupte když jsou ty slevy a myslete pozitivně.
U příštího článku se na Vás budu těšit.
Ahoj



Žádné komentáře:

Okomentovat