pondělí 9. listopadu 2015

Zásilka od Avon

Před pár dny se mi do rukou dostal balíček od Avonu který jsem si objednal. Jelikož mám nemalé problémy s pletí musím se o ní dostatečně starat. Proto jsem si objednal peeling, pár pleťových vod a rozhodl jsem se vyzkoušet i masku.
Na tento peeling od Avon musím pět velkou chválu protože mě osobně pleť vyčistí a má velice osvěžující účinek. Dřív jsem používal také od Avonu ale byl spíš gelový, tento má spíš krémovou konzistenci.
Pleťové vody znám už z dřívějška, používám je už 2 roky a nemůžu si stežovat (chce to ale důslednost a pravidelnost v čistění, jinak se výsledek nedostaví). Nejvíc bych Vám doporučil tu modrou, trochu štípe ale osvěží a hlavně dokonale vyčistí. Ostatní jsou trochu jemnější a tím pádem mi tu pleť tak dobře nevyčistí.
Pleťová maska mě trochu zklamala. Po nanesení na nos, T-zónu, bradu a tváře, trochu zmastila nos i T-zónu. A protože je maska slupovací, mě se dost špatně slupuje.
Takže v závěru chci říct že peeling a pleťové vody-super a maska-mě nesedí. Ale je to na Vašem zvážení.
To by bylo pro dnešek vše a přijemný týden přeje Fashion Label. Ahoj !

Žádné komentáře:

Okomentovat