neděle 15. listopadu 2015

Moje sobota, aneb nákupní den!

Ahoj všichni a krásnou sobotu.
Dnešní článek bude o tom co jsem dělal, nakupoval, jedl a třeba jak jsem spal, uvidíme.
Tak se na to podíváme.

  • Zapoměl jsem si vypnout budík takže jsem se vzbudil nějak kolem 7 hodiny raní, bohužel se mi už nepodařilo usnout. Sáhl jsem po telefonu, mím zvykem, spíš zlozvykem, je vždy si projít každé zmeškané oznámení. Znáte to, zprávy, Facebook, Instagram a v posledním půl roce i YouTube. Hned jsem si na Youtube pustil VLOG  holek z A CUP OF STYLE. Určitě se na něj mrkněte, je o jejich nově vydané knize a autogramiádě, které jsem se zúčastnil. 
  • Asi kolem půl 8 jsem se konečně vyhrabal z postele a šel jsem si dát něco k snídani. No, k výběru toho moc nebylo a na vajíčka jsem neměl chuť. Vyhrál Méďa Brumík, trochu infantilní když mi táhne na 18 let. Hotovo, snědeno. Raní hygiena a rychle se obléct. 
  • Rozhodl jsem se jak jinak než pro Vansky a červený svetr Gant. Jinak to vyhráli černé kalhoty, obrovská šála připomínající deku a denimová bunda s černými koženými rukávy. A samozřejmě nesmí chybět malá černá Guess taška (crossbody) na nejnutnější věci. Nastupujeme, vyrážíme směr Zličín.
  • Jsme na místě a nákupní horečka může začít. IKEA, tu jsme vzali útokem jako první. Vzali jsme si jednu Ikeáckou tašku aby jsme ty věci netahali v náručí. Asi po 10 minutách nám bylo jasné že jedna taška určitě stačit nebude. Polštáře, povlaky na polštáře, hromadu svíček, pár košíčků, květiny, blbinky a deky, pořád nechápu jak jsem to mohli narvat do 2 tašek. Nevím proč, ale dost mě zarazilo to že už se prodávají vánoční ozdoby a dekorace, pak mi došlo že vlastně za měsíc a pár dní bude Štědrý den. Už bych měl začít šetřit na dárky. 

Bylo krásné počasí
Málo toho není

  •  Z Ikei jsme zamířili rovnou do Tesca a náš cíl ? F&F a F&F Home. V F&F měli nádhernou kolekci vánočních svetrů a spodního prádla. Přemýšlím nad tím že si pořídím aspoň jeden z těch nádherných svetrů z vánoční kolekce. Krom  vánoční kolekce měli i super obyčejné svetry moc hezkých barev. A byly ve slevě, takže pánové šup do F&Fka ! Dále, super (asi) kožené botky. Byly střihově moc hezké a i barevně. Myslím si že na podzim a teplejší zimu by byly ideální! Taky strašně super co měli, byly pyžama. Hned jsem si jedno pořídil.

    Kožené botky
    Svetry
  • V F&F Home jsem se jen tak kochali hezkými dekoracemi a hebkými dekami. Narazili jsem na úžasné chňapky s vánočními motivy, hned jsme si je vzali. 
  • No a po těžkém nakupujícím šílenství jsme museli zajít do Starbucks Coffee na kávu a něco na zub. Dal jsem si mé oblíbené Caramel Machiatto a oříškový muffin z vánoční nabídky. 
  • Starbucks-Avion Zličín



    Má oblíbená kombinace
    Napití, najezení jsme nasedli do auta a kdopak se to na nás nedívá z vedlejšího auta? Nějaký malý hlídač!

Nakonec dnešního článku Vám sem dám fotky co jsme si nakonec pořídili do domu a co jsem si pořídil do svého pokoje.


Ještě bych chtěl upozornit na nové svíčky z Ikei, jedna je lesní ovoce a jedna je perníková která teda byla po mém kupu vyprodaná, obě voní naprosto báječně!
Pro dnešek je to vše, budu se těšit příště, užívejte víkend a pomalu se nalaďte na vánoční náladičku !
AHOJ !
FASHION LABEL

Žádné komentáře:

Okomentovat