čtvrtek 19. listopadu 2015

Moje čtvrteční ráno


Ahoj všichni, a přijemný čtvrtek. Doufám že si dnešek užíváte aspoň z poloviny jako já.
Dnes máme školu od 8:50. Cestu a celý den jsem si chtěl zpřijemnit, vystoupil jsem na Náměstí Republiky a jelikož miluju jízdu tramvají, počkal jsem si na 3ku, nastoupil jsem a užíval jsem si jízdu. 

Už jste vyzkoušeli v Boulevard Bageterie "Croissaint Parisien" ? Jestli ne, určitě zamiřte do nejbližší Bageterie. Nejlepší start do nového dne se zapečeným croisantem z bageterie.
Při psaní tohoto článku mě paní učitelka vyvolala na zkoušení, předmět ze kterého jsem byl zkoušen jsem se neučil asi půl roku, ale všechno dobře dopadlo a dostal jsem za 1-.
To je pro dnešní mini článek vše, mějte se hezky, užijte si zbytek pracovního týdnu a                       AHOJ ! Fashion Label

Žádné komentáře:

Okomentovat