neděle 22. listopadu 2015

Tipy na vánoční dárky

Ahoj všichni a krásnou neděli,
už na Vás taky trochu dýchla ta vánoční atmosféra jako na mě?
S prvním sněhem přicházím s tipy co by jste mohli darovat pod stromeček mamče, taťkovi, dědovi a babičce. Důležité je napsat si seznam!


Pro mámu - osobně si myslím že neuděláte chybu když mamče pořídíte nějakou kosmetiku kterou má v oblibě. Ta moje miluje sprchové gely od Dermacol speciálně řadu Aroma Ritual. Doporučuji pořídit dárkový balíček, který obsahuje buď 3x sprchový gel nebo 1x sprchový gel a 1x tělový krém. Jsou ale i další varianty výrobků, záleží na tom který se Vám bude nejvíc líbit a nejvíc vonět. Já mámě koupím balíček, který obsahuje 3x sprchové gely. Dermacol má prodejnu třeba v OC Palladium, tak tam skočte očuchat sprcháče.
Pro tátu - to je rok od roku vetší oříšek. V dětství stačilo namalovat obrázek, teď už nad tím nějak hodně přemýšlím. Letos jsem se tedy rozhodl že trochu zainvestuji a tátovi koupím dřevěnou krabici a páčidlo. No zní to asi trochu divně, ale je to úžasně originální nápad. Jde o dřevěnou krabici ke které dostanete páčidlo a po otevření na Vás vykouknou různé dobroty nebo proteiny, chilli, rybářské potřeby nebo whisky. Je to trochu dražší, ale určitě to udělá velkou radost. Já budu objednávat bednu pro vinaře

Pro dědu - ano, i to je vždycky hodně náročné. Letos to bude asi Voucher na střih a holení do
Barber´s wife který se nachází v Praze, konkrétně na Zličíně v nákupním centru Metropole Zličín. Barber´s wife nově zavedený podnik který se pyšní tím že obsluhují a stříhají jen muže. V posledních pár letech je to velký hit a je to i velký zážitek. 

Pro babičku - přijde mi že pro babičku je nejsnadnější kupovat dárky, vždy má po rozbalení andělský úsměv na tváři. Tento rok zamířím do Yves Rocher a vytvořím nějaký relaxační balíček plný mýdel, vůní a tělových krémů.

Já doufám že jste se aspoň trochu inspirovali na letošní Vánoce. 
Máte už adventní kalendář ?
To by bylo pro dnešní nápadový článek všechno a brzy ahoj !
Fashion Label


Žádné komentáře:

Okomentovat