úterý 3. listopadu 2015

DIY: Jak na roztrhané kalhoty

V poslední době jsem si hodně začal všímat rozervaných kalhot, buď jen na kolenou nebo v podstatě úplně celé, které drží na pár nitkách. 
Každopádně jsem se rozhodl že si jedny taky udělám a povím Vám jak jsem na to šel.

Potřeby
Já jsem zvolil skinny fit z HM.
Budeme potřebovat: Nějaké denimové kalhoty, nůž, nůžky a starou lžíci.
Jdeme na to!
1) Vyberte si nějaké kalhoty které se Vám líbí, ale nezapomeňte že se to třeba nemusí povést tak jak jste si představovali. Pokud máte kalhoty vybrané, oblečte si je, nahrňte si je tak jak je nosíte nejčastěji a pokud víte že Vám nohavice trochu padají, raději je trošku stáhněte. Pokud jste si jistí, nastřihněte si na jednom koleni co nejrovnější "čáru". Kalhoty si svléknětě a rozložte je na podlahu, napněte je tak aby konce nohavic byly přesně u sebe. Prostřihněte i druhou nohavici.
Prostřižené nohavice
2)  Dalším krokem bude docílit otrhaného vzhledu. Je to jednoduché a trochu si na tom vybijete zlost.
Budeme potřebovat již zmíněnou starou lžíci a nějaký nůž. Lžíci vložíme do vnitřní strany kalhot a nožem přejíždíme po lžíci přes látku. Takto postupujeme po celém obvodu průstřihu. Nakonec vytaháme pár nitek aby kalhoty vypadali víc odrbaně. 
Podrbejte kalhoty
Po pár vyprání se textura kalhot změní a budou vypadat ještě líp. 
Já jsem si kalhoty rozstříhal pouze na kolenou, líbí se mi to tak nejvíc.
Příště AHOJ!

Žádné komentáře:

Okomentovat