neděle 27. března 2016

Vlog - Sháním boty, Air Max Day, Odpoledne v Praze

Ahoj všichni, krásné nedělní odpoledne! Holky, už máte nabarvený vajíčka? A kluci máte upletenou pomlázku, nebo koupenou? Konečně je tady jaro, už jsem se ho nemohl dočkat. A protože si jaro žádá o nový pár bot do botníku, hned jsem se pro nějaký včera vydal. Něco málo jsem i natočil tak se můžete podívat na hrubý sestřih kde jsem šmejdil.


Po, takovém zvláštním, obědě jsme se s mámou sebrali a odjeli jsme do Prahy. Už nám to doma lezlo na mozek. Samé "velikonoční" aktivity. Zdobili jsme dům, pekli beránky a bochánky, sázeli nějaké kytky a "oslavovali" příchod jara. Já už začínám být dost alergický na různé svátky. Třeba Vánoce-mají to být svátky klidu a míru a místo toho akorát stres, slzy a řev a taky nekonečný úklid! Nevím jak to chodí v jiných domácnostech, snad to takhle nemá jen naše rodina. 
 Dojeli jsme na Zličín. Nejdřív jsme šly koupit nějaký dobrůtky pro ty nejmenší prcky z rodiny, a taky pro mě. Zaběhli jsme do NEXTu pro nějaký oblečky pro miminko které se narodilo vzdálenému bratranci.
 Rychlostí blesku jsem vletěl do Foot Lockeru v Metropoli, kouknul jsem jestli by se mi nelíbili nějaký Niky. To je jasný že se mi nějaký líbili, ale neměli je celý bílý. No nic, stejně jsem chtěl jet ještě do centra a do FootShopu. 
 Na schodech co vedou do metra tak jsem točil jeden záběr, koukal jsem na displej foťáku a ono to docela zkresluje když natáčíte jak jdete. Abych to zkrátil, skoro jsem z těch schodů slítl... Ještě že tam nikdo nebyl a neviděl to. 
 Nasedl jsem do metra a opět jsem hrál nějakou hru. 

 Vystoupil jsem na Andělu, vyběhl schody, poslední dobou po těch eskalátorech pořád chodím a dřív jsem nadával když po nich lidi chodili... Na Andělu jsem rychle kouknul co mají na tržíčku před metrem a pokračoval na tramvaj. Koukal jsem před sebe, poslouchal písničky a vychutnával to krásný počasí. Najednou vidím jak jde proti mě malá slečna s klukem. Říkám si že je oba znám sakra, ale kdo to je?! Podíval jsem se té slečně na boty, už jsem přesně věděl kdo to je! Shopaholic Nicol ! Docela zvláštní že si člověka zapamatuju podle bot. A ten kluk byl Milan Peroutka ze skupiny Perutě. Docela příjemný vidět tyhle dva. Já nevím, vždycky mám hned lepší náladu. Ale teda ujela mi kvůli nim tramvaj no. Když jsem čekal na další, vystoupili z 20ky dva neskutečně opilí manželé, ale teda ty byly !  A ne vystoupili ale přímo vyletěli. 
 Konečně mi přijela 14ka. Nastoupil jsem a zase jsem si jen užíval jízdu, tramvaj je fakt nejlepší dopravní prostředek co snad existuje, podle mě. 

 Dojel jsem na Vltavskou a směřuji do FootShopu. 
                                                   

Takovejch bot ! Tam bych chtěl bydlet. A protože byl včera Air Max Day, měli tam i novou kolekci Air Maxů. Vypadají fakt dobře. Koukal jsem tam nějakejch botech od Niku. Nic mě teda neuchvátilo že bych si řekl "jo! tak ty si beru.".  

 Přemístil jsem se do Palladia na Náměstí Republiky. 
 Takovejch lidí jsem tam snad ještě nezažil, to byl teror a porod se někam dostat. Italové, Vietnamci, Holanďani a všechno dohromady. Nějak jsem se prorval k Foot Lockeru že se jen tak podívám jestli jsem si to nerozmyslel a nekoupím si černý boty. Už od vchodu zářili a volali na mě "Pojď si pro nás, čekáme tu na tebe". Vzal jsem si je do ruky a hned jsem věděl že to jsou ty pravý. Požádal jsem zaměstnance aby mi poradil s velikostí, ten pán byl tak ochotnej a profesionální že jsem nestačil koukat. Donesl mi mojí velikost, vyzkoušel jsem si je, asi po 10 vteřinách pánovi říkám že si je beru a ať mi je donese ke kase. U kasy mě čekalo velmi milé překvapení. Ty boty stály 2790,- a na webu FootShopu byly za 3190,-. Takže pecka! K nim jsem si přihodil tkaničky s takovým potiskem jakoby mramoru, ale mramor to asi nebude. A o jaké botky vlastně jde ? Nike Air Huarache, docela kontroverzní boty, ne každému se líbí. Mě se ze začátku nelíbili a byl jsem z nich znechucenej. Posledních 14 dní se na ně pořád koukám na netu a nemohl jsem se dočkat až si je koupím. Jsou dost pohodlný, jen co mě trochu zaskočilo byl fakt že jsou trochu těžký, čekal jsem že to bude něco jako Roshe Runy, ty jsou v pořadí k nákupu.
Jen tak na skok jsem se podíval do LUSHe na velikonoční produkty. Hezký dárky by se vybrat dali. Příští týden asi půjdu nějakou dárkovou krabičku koupit, proč ? To se dozvíte 9.4. až bude po akci. 
Nike Air Huarache White/White - Pure Platinum

 Nakonec jsem si nemohl odpustit ani Bubbleology drink. Dal jsem si Cukrový meloun společně s Jahodou.
Bubbleology, zelený čaj, bez ledu, cukrový meloun + jahoda, borůvkové a jablko kuličky
Už nemám ani floka a můžu jet domů. Šel jsem do metra a přímo před nosem se mi ty dveře zavřeli, smůla. Další metro jelo až za 8 minut a tak jsem šel pěšky na Můstek a cestou se stavil v Bershce, podívat co je nového,teď sháním nějaký Bomber v Khaki zelené. 

 Doufám že jste si krásnou neděli užili, že jste stihli všechny velikonoční přípravy včas a budete mít prima Velikonoce. 
Takže Veselé Velikonoce Vám přeji, holkám ať je to tolik nebolí a kluci, pořádně je vyšupejte! Mějte se krásně a příště se těším, Ahoj!

Žádné komentáře:

Okomentovat