úterý 15. prosince 2015

Food Haul - Marks & Spencer

Ahoj všichni, dnes jsem si pro Vás připravil článek, nebo-li HAUL z potravinového oddělení v 
Marks & Spencer. 
Dnes to byl opravdu velice spontání nákup. Uvědomil jsem si že mám docela velký hlad a že by se mi chtělo něco kuchtit, to úplně ne. Fast food už nejím, v Boulevard Bageterii jsem byl včera, ale v Marks & Spencer jsem nebyl už ani nepamatuju. Naneštěstí jsem šel nakupovat hladový, to není úplně to nejlepší, měl jsem pocit že mám chuť fakt na každou věc co jsem zaregistroval jen koutkem oka. Snažil jsem se, držel jsem se. Moc to nepomohlo, Ořechový salát, Houmous, špenátový muffin a nakonec jeden cookie. Ano musím si kupovat Cookies ikdyž je doma hromada cukrový. Snad v tom nejsem sám.
     



Nutty wholefood salad.
Tento sálat musím doporučit všema deseti. Je to genialní věc. 2 druhy listového salátu, mrkvička, rajčata, luštěniny, oříšky a to nejlepší nakonec, soy&ginger dresing. Dokonalá kombinace chutí. Takže jestli půjdete někdy kolem, určitě si ho kupte, pokud jste tedy salátový typ.  89,-

 Jako další jsem chtěl vyzkoušet Houmous. Nezní to nejvábněji, ale je to fakt dobrý! Musím říct že jsem se toho dost bál a nechtělo se mi to úplně ochutnávat. Pro ty kdo ještě Houmous neměli nebo se toho tak tak nějak bojí mám vzkaz- nebojte se, nebudete chtít už nikdy nic jiného!
Konzistencí mi to připomíná nějakou pomazánku, chuť to má takovou specifickou, nic mi to nepřipomíná a asi jsem nikdy nic podobného nejedl. Houmous se skládá z drcené cizrny, sezamové pasty Tahini, olivového oleje, citrónové šťávy a česneku. A jako velké PLUS vidím to že je to v BIO kvalitě. Na obalu píšou že by se k tomu měl podávat opečený chléb pitta, ten nemám, tak k tomu mám Knackebroty a je to super kombinace. Vyzkoušejte! Ve slevě 56,-
Narazil jsem i na slaný muffin. Slunečnicová semínka, sýr feta a špenát, nejlepší slaný muffin co jsem kdy jedl! Měkký, nadýchaný a delikátní. Pokud máte rádi slané muffiny, skočte do Marks & Spencer, jeden kupte a pak vychutnejte na maximum. 39,-

Poslední pochutinou je klasický cookies, všichni známe americké filmy kde je jí. Koupil jsem si radši jen jeden a to s bílou čokoládou. 17,-
To je pro dnešek vše, doufám že jsem Vás trochu navnadil a těším se na příští článek sdílený pro Vás.
Na shledanou 



Žádné komentáře:

Okomentovat