čtvrtek 16. července 2015

Začátek prázdnin a jeho pokračování?

Začátkem prázdnin jsem se vypravil do hlavního města Prahy kde mám vyhlídnutý, z prvního pohledu, malý krámek. Je to outlet obchod který se nachází ve Vodičkově ulici na Václavském náměstí.
Už tam chodím nakupovat bezmála 2 roky. Pokaždé si něco koupím. Radosti všedních dnů.  Mají tam různé světové značky ,které zbožnuji. Guess, Calvin Klein, a pro dámy mají totéž jen k nim přibude Pinko, Michael Kors.
Tentokrát jsem si odnesl žabky Calvin Klein (swimmwear), jednuché a praktické.
S nadšením jsem vběhl do dalšího obchodu jménem Bershka.
Obrovské slevy, obrovské davy.
Čekal jsem to ale ne v takovem měřítku. Nakonec jsem si ukořístil skinny jeans. Užasná cena, nešlo je tam nechat.
Byl jsem rád že jsem se dostal z Bershky ven živ a zdráv, začalo pršet a tak jsem nasadil rychlé tempo a šel do OC Palladium na Náměstí Republiky. Tady byl cíl jasný. Bubbleology v nejnižším patře, nikdy tam není moc lidí. Koupil jsem si čaj a utíkal na metro.
Po sledování různých lidí, jejich outfitů, mi došlo že sned jen já mám bundu (Celio) a nepromokavé boty (Jordan), všichni si vyšli v plátěných slip-on botách a v tričku. Díky bohu že jsem z vesnice a nedivím se že prší.
No nic, radši jsem si četl v telefonu OK!. Cesta mi rychle uběhla a na Stodůlkách jsem si všiml že mě nějak pálí pata. Podíval jsem se, no výborně. Rozedřené paty, proč mě to tak překvapilo? V Jordan botách se mi to stane pokaždé. Nasedl jsem do autobusu a tradá domů.
18.7. pojedeme opět na dovolenou k moři. Jezdíme každoročně na to samé místo. No uvidíme jak zvládnu cestu. Do té doby určitě čekejte nějaký článek.
Děkuji za přečtení

Žádné komentáře:

Okomentovat