středa 15. července 2015

Radosti všedních dnů

Včera jsem byl s mámou nakupovat na nadcházející dovolenou v Itálii.
Máma si koupila plavky, žabky a maxi šaty, takže je připravena na relaxaci na rozpálených plážích.
Já po několika měsíčním hledání a shánění  konečně našel obyčejnou černou mikinu s bílými detaily. Ještě  jsme nakoupili pár  potravin a já si musel koupit Alpro Soya (red berry).
A samozřejme  jsme museli zajít i do DM drogerie. Tam si máma vybrala další sprchový gel od Dermacol z řady Aroma Ritual a tentokrát  zvýtězil Citrono. A když  vyděla že se prodávají  i tělová mléka neodolala a koupila si Irskou Kávu. Vydali jsme se na jídlo. Vyhrála Bageterie Boulevard, já jsem si dal bagetu a máma salát  s lososem.
Dnes jsem na sebe hodil tu novou mikinu a spěchal jsem na autobus. Musel jsem si koupit šortky na cestu do Itálie. V aplikaci H&M jsem si našel černé, uplně  neutrální. Dnes jsem vynechal DMko a pro změnu  jsem vběhl do New Yourkeru a co nevidím. Černá  mikina, přesně tu co jsem chtěl, podíval jsem se na cenovku a zahřálo mě  že jsem ji koupil o 200 Kč levněji. Ještě jsem stihl dojít  si koupit nějaký ty dobroty na cestu (Manner, Pringles, Lentilky, Orbit), platím a běžím.
Spěchal jsem na autobus. A zase doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat