úterý 28. července 2015

Dovolená 2015

Na dovolené jsem si nemohl odpustit koupit si další kousek bot zn. VANS do mé sbírky. Věděl  jsem uplně přesně  kam mám jít  protože minulý rok jsem si v tom krámu koupil tričko Vans (jak jinak).
Po nekonečném hledání spravné velikosti, kdy slečna prodavačka jen lítala nahoru a dolů po žebříku ve snaze mi vyhovět. Nakonec po tríznivé hodině v obchodě jsem si vybral. Já  jsem  zvyklý si kupovat Vans obuv maximálně do 1200,- protože to za to nestojí. No ale tyhle byly za 72 € (1945 Kč), bylo mi trapné té udýchyné prodavačce říct že  je  nechci a ještě  jsem si k nim přihodil ponožky za 10 € (270 Kč). Snad bude mít tento měsíc o něco vyšší výplatu.
Táta to po půl hodině vzdal a šel čekat ven , jakmile jsem vylezl s obrovskou  taškou a radostí že mám vzpomínku na poslední dovolenou s rodiči, tátovi se ulevilo že můžeme jít na zmrlinu a kafe.
Ale co bylo nejbizarnější, po příjezdu domů jsem se podíval na internet na Můj oblíbený e-shop www.supersklep.cz co jsem nezjistil. Měl jsem málem infarkt. Tady byly cca o 800 Kč levnější.
No tak aspoň  budu vzpomínat na Itálii dlouho a budu si jich vážit víc než  těch ostatních až je budu nosit.

Žádné komentáře:

Okomentovat