neděle 26. července 2015

Dovolená 2015 Cesta a první den

18.7.2015 ve 4:00 jsme vyrazili na dlouhou cestu do Itálie. Měl  jsem v sobě kynedryl a pro jistotu GRAVIPOP(cestovní  lízátka). Na tak dlouhou cestu jsem se oblékl  opravdu pohodlně. Obyčejné bílé Basic tričko, teplákové šortky a černé žabky.
Byl jsem asi  hodinu hodně  nervózní že  mi bude špatně (kynetoza). Po hodině  jsem usnul a probral jsem se až  v půlce Rakouska kam jsme přijeli asi v 8:45. Rychle jsme se najedli, napili atd. a pokračovali  v cestě  jakmile jsem se uvelebil a dal si pod hlavu polštář ,pustil si nějaký seriál na přenosném  DVD hned jsem usnul.
Cestou jsme prý  byly v zácpě na dálnici (řekli mi táta) stáli  jsme tam asi hodinu. Probudil jsem se až  v Itálii a pro jistotu jsem si vzal ještě půlku kynedrylu. Opět další  seriál a opět  jsem usnul. Z celé cesty jsem nic neměl (naštěstí).
Asi v 16:00 jsme byly na místě.Bylo ukrutné horko, asi 40°C ve stínu, celou cestu jsme měli  zavřená okénkaa byla puštěná klimatizace takže  jsme netušili jaké je horko. Do vesničky jménem Porto Santa Magharita jezdím už od útlého věku. Vždycky se tam těšíme.
Šli jsme do agentury. Před agenturou byla šílená fronta a to horko bylo k nevydržení. Tak jsme si zahráli trochu na svině a všechny  ty lidi jsme předběhli. Rychle jsme vzali klíče  od bytu a rychle jsme přejeli k naší  rezidenci. Tady uz jsme taky jednou byly takže  jsme věděli co,kam a jak. Odnosili jsme kufry do bytu, pustili klimu a vytahli sbalenou plážovou tašku, hned jsme šly k bazénu. Přišel nečekaný šok. Voda měla asi 34°C, nebylo to ani trochu osvěžující.
Po koupání jsme šly vybalit.
Večer rodiče odešli na drink. Ja jsem si ještě  chvíli  uzival tu klimatizaci a studený  vzduch. Asi ve 22:00 jsem šel za nimi. Ještě  jsme museli koupit balík vody a ja jsem si koupil Pringles brambůrky na večerní mlsání. Kolem půlnoci  jsme se vrátili a hned zelehli do postelí. Na večerní  mlsání nezbyl čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat