neděle 29. května 2016

Today Essentials

Ahoj všichni, jaký jste měli víkend? Já jsem ho strávil tak, že jsem jen točil a točil, střihal a stříhal.
 Dnešní článek bude opět "today essentials", nebo-li věci co mám dnes u sebe.
 Poslední dobou mám fakt neskutečně špatnou náladu. Hrozný depky na mě padají a nevím co s tím. Každopádně pořád tak nějak funguju a snažím se žít a samozřejmě i něco nosit.



Doplňky

Od doby co jsem začal nosit dioptrické brýle si přijdu "chytřejší", aspoň vzhledově, a i dospělejší. Druhý důvod, proč je mám u sebe, je že bez nich prostě nevidím, logicky. 



Další doplněk jsou hodinky. Jelikož nosím hodně černého oblečení, černé hodinky nesmí chybět. Tyhle jsou od značky Guess a jsou trochu do sportovnějšího stylu. Dlouho jsem je nenosil, ani nevím proč. 



Poslední doplněk je batoh. Už nenosím prakticky žádný jiný než tento z Bershky. Hodí se ke všemu, mám z něj pocit, že mám na zádech něco hodně kvalitního, ikdyž stál jen 800,-.


Boty

  Všechno se teď řídí podle nálady, boty jedině černý. Konkrétně Vansky, který mám už víc jak dva roky a pořád drží, jsou jako nový a jednoduše super!


VŠECHNO OSTATNÍ

Protože jsem začal, jakoby cvičit a pít protein, nosím sebou i Šejkr od značky NUTREND. Nesmějte se, začínám se sebou něco už vážně dělat abych nevypadal jako anorektik. 



Dnes si beru i svůj FiloFax. Musím si zapsat všechny testy a takový ty hezký věci do školy. Budu ve škole už jen 10 dní, zbytek budu trávit v práci, nemůžu si dovolit něco zmeškat. Už takhle ty známky budu dost otřesný!



Poslední věc jsou sluchátka. Ano, je banální věc, kterou nosí asi každý z nás, ale pro mě je to trochu změna co se týče značky a designu. Beru si ssebou špuntový, černý Vans sluchátka. Nehrajou tak světoborně, ale nechci rušit ten krásný kontrast černého outfitu jinou barvou než černou. Stačí už ten batoh.



To je pro dnešní post vše. Mějte se krásně, mějte hlavně dobrou náladu, ne jako já. Možná se uvidíme někdy příště, po zkouškách, které mám za týden. 
Jo a na Youtube máte nové video, které dalo dost práce, rozkřupnul jsem při natáčení foťák a podle komentářů je totálně okopírovaný... Takže Ahoj :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat