úterý 8. prosince 2015

#1 Oblíbenci

Ahoj všichni, dnes bych Vám chtěl povyprávět co se v posledním měsíci, neboli v listopadu, stalo mím TOP produktem, kusem oblečení nebo párem bot.

Jako první je kategorie oblečení ve které se umístili rovnou dva kousky.
Černé, basic, super skinny jeans z Bershky, ty nosím prakticky pořád až na víkendy kdy rád tahám tepláky.
Jako další položka je bílý svetr z H&M. Sedí dokonale, je kvalitní - za dobu 4 měsíců se nesrazil, neobarvil a ani z něj nečouhají nitky.

Kategorie druhá, tak ta zahrnuje boty. No a nebyl bych to já pokud bych si zamiloval jiné než Vansky. Jsou to Vans Old Skool, nosím je denně ikdyž mám devatero dalších Vansek.

Doplňky, pro muže asi spíš hodinky. Tak to jsou jednoznačně hodinky od značky GUESS. Úplně jednoduchý design, tmavě hnědý pásek a zlatý ciferník. Teď na podzim nosím nejraději hnědou.

Jako další tady mám dvě aplikace které používám nejraději nebo nejčastěji. První je aplikace LINE DECO kde si můžete stáhnout balíčky které obsahují- tapety, změní Vám ikonky. Já si občas nějaký ten balíček stáhnu a personalizuji si telefon/tablet k obrazu svému. Třeba teď mám vánoční motivy. 

Druhá aplikace je od T-Mobile pro jejich zákazníky. Je to Mobilní TV a do 31.ledna 2016 nic neplatíte a ani Vám aplikace nečerpá ty drahocenná data které jistě všichni potřebujeme k přežití...


A když jsem tu té technologie tak tady mám připravenou i jednu písničku a jeden film.
V poslední době hodně poslouchám Jasmine Thompson - Adore, která je hodně uklidňující, nebo když chcete tak dokáže být i hodně motivační. Ale tu určitě všichni znáte.
No a film je jasný. Vánoční koleda z roku 2010, animovaný film. Evokuje ve mě neskutečnou náladu jít a rozbalovat dárky pod stromečkem.

A poslední kategorie je Kosmetika. Jelikož je zima a kůže se vysušuje používám Labello for men (active care), který opravdu pomáhá! Pusa po aplikaci vůbec nepálí a nesvědí. Jelikož je to řada pro pány tak se vůbec neleskne a nelepí.

Já doufám že jsem Vás trochu inspiroval, že se Vám dnešní článek líbil a budu se těšit u dalšího. 

Žádné komentáře:

Okomentovat